Vilket succéförvärv!"
Ähh, en rutinvärvning av ES bäste sportchef..... :-)
Äh, det blir fucking rövlunda. Vinner vi en får vi tre hemmamatcher i alla fall. Mellan 500-750 tkr x 3. Sundlöv kan använda stora plånkan i sommar.
Jag hoppas vi får FBK igen har jag bestämt mig för.
Jag är ruksigt rädd för Andersen i Frölundas kasse, han kan bli en omutlig jätte!
Bissett_19:
Har för mig att HV 71 har rätt bra övertag på Färjestad.
Så de lär välja dem.
Kan ju alltid hoppas att Luleå chockar alla och "gör en Sandviken"
och väljer femman. Men chansen till det är nog bara om Luleås
tränare får en släng av Tourettes syndrom när han ska säga
vilket lag de väljer.
Grattis till våran Gunde som vinner backarnas poängliga tack vare sina två ass ikväll!
Vilket succéförvärv!
arnio: Jo, jag anade nog det... :-)
Gick väl sådär ikväll...Som Pekingbo hade jag gärna sett Slaka i KS, får väl trösta mig med att de missade några hemmamatchers intäkter. De hade klarat sig kvar ändå...
Hade även gärna sett Växjö istället för MODO i slutspel...
Sen är väl frågan om vi inte hade haft större chans att undvika Frölunda som femma, men å andra sidan spelade vi ju ut Frölunda första halvan i lördags...Hmm....lite spännande ändå....
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserienlive/article12656835.ab
För er som inte har canal+ visar man lottningen här som jag förstått iaf.
bradberry: Jag hatar Djurgården!
Där kvitterar Linköping, HAHAHAHAHA!
Fantastiskt!
Kvartsfinalerna lär med 99% säkerhet bli så här:
Luleå-AIK
Skellefteå-Modo
HV 71-Färjestad
Brynäs-Frölunda
Jag hade ju hellre mött Färjestad.
70 Rodrigues: Serien avslutad och betyget är klart godkänt. Det som oroar är ju att det knackat lite på slutet, att vi inte öser in mål i 5 mot 5 och att vi verkar få Frölunda i kvarten...
Men det är inte kört på något sätt och jag hoppas verkligen att boysen är sugna på ett långt slutspel och beredda på att jobba hårdare än vilka vi än möter.
Tänk om Linköping skulle peta in en puck nu och skicka DIF till kvalserien.
MUMS!
Hur illa blev det med skadeläget igår förresten, fick vi någon förstörd tillräckligt för att missa slutspelet?