arnio: Många är väldigt less på oss.. Tror du inte många är väldigt less på dig? Eller hur är det med självinsikten..
Länka gärna ett inlägg där jag använder könsord.. Du kan för fan inte nämna mitt namn med sånt påstående utan att ha en jävla aning.
sylf:Fel! Jag har rätt att ha åsikter! Det är obehagligt att vara här på forumet när ni drar igång du och bla. Gurra. Många är väldigt less på er och det gäller att säga ifrån så att era svordomar, könsord och påhopp rensas bort. Jag är övertygad om att ni står ganska ensamma när det gäller att tycka att era smutsiga inlägg är ok.
arnio: "Sen vore det ju fint om moderatorerna kunde radera hans inlägg när de övergår till ren spam som ju är fallet titt som tätt."
Håller med.
Om mina inlägg av nån teknisk orsak som jag inte rår över blir postade samtidigt i en massa andra gästböcker så är det självklart att dom ska raderas där dom inte hör hemma.
Fast jag har inte sett eller hört nåt om att mina inlägg titt som tätt skulle kopieras i andra böcker eftersom jag ändå är moderator själv och har tillgång till moderationsboken, där såna problem ofta ventileras när dom dyker upp.
Gurra88: Det går faktiskt att ignorera Huge. Finner man inte hans fina inlägg meningsfulla ochh intressanta så behöver man inte kommentera.
Sen vore det ju fint om moderatorerna kunde radera hans inlägg när de övergår till ren spam som ju är fallet titt som tätt.
Bissett_19:
Om man inte får diskutera hur det går för vår förre tränare...... får man ställa frågan hur det går för Sandin - Berglind - Alcen - Rensfelht m.fl.?
Personliga vendettor bör däremot föras i mail eller bubblor eller vad det kallas.........
Igår märktes det att ungdomarna behöver avlastas lite när det gäller det offensiva förväntningarna, hoppas att åtminstone Lauritz o Nordan snart är tillbaks.
Burken: Matchen igår är under all kritik, därför orkar jag inte ens slänga ur mig nått. de vet nog hur illa det var.
Till deras försvar så får man väl förstå hur svårt det måste vara att motivera sig för att spela mot elitseriens tråkigaste lag på bortaplan.
Per HApps: För mig är det historia nu. DU lever ditt just nu.
Sov så gott i vinter och i vår ;)
Burken:
Ödmjukheten personifierad, nästa säsong efter den kommande brandskattningen så kan det kanske se ut så här. Eller ännu värre, brons i Lilla SM.
Kvalserien 2007/2008
1 | Brynäs IF | 10 | 6 | 1 | 3 | 40 : 23 | 19 | 0 | 0 |
2 | Rögle BK | 10 | 6 | 1 | 3 | 39 : 34 | 19 | 0 | 0 |
3 | IF Malmö Redhawks | 10 | 5 | 2 | 3 | 35 : 30 | 17 | 0 | 1 |
Ambroo:Det är väl snarare Tallefjantar som Blizzard som borde visa en jävligt stor ödmjukhet med tanke på tabelläget. Annars kan det bli jobbigt med alla gliringar i vår.
Vi är inte nöjda alls med att torska mot tabelljumbon men det är inte själva torksen som är det värsta utan hur man torskade. Vi kom inte upp i nivå.
Jag ser fram emot att se er spela mot Örebro och de andra i vår.
arnio: Du har nog missuppfattat det där med att vara bitter. Det är otroligt fjantigt att läsa hur vissa av er håller på. Ni ligger tvåa och har alla möjligheter att gå hela vägen den här säsongen, men man kan inte vinna alla matcher så ta förlusten som en man och inte som en mus.
Burken: Jorå satt :-)
R | F | Lagnamn | M | 3p | 2p | 1p | 0p | Mål | P |
1 | HV71 | 28 | 12 | 6 | 2 | 8 | 89 : 68 | 50 | |
2 | Brynäs IF | 28 | 13 | 4 | 2 | 9 | 82 : 68 | 49 | |
3 | Skellefteå AIK | 26 | 12 | 2 | 5 | 7 | 64 : 58 | 45 | |
4 | Frölunda Indians | 27 | 11 | 3 | 5 | 8 | 67 : 56 | 44 | |
5 | Luleå HF | 27 | 11 | 2 | 7 | 7 | 59 : 56 | 44 | |
6 | Färjestads BK | 28 | 10 | 3 | 7 | 8 | 61 : 66 | 43 | |
7 | AIK | 27 | 9 | 4 | 3 | 11 | 73 : 71 | 38 | |
8 | Djurgården Hockey | 27 | 8 | 5 | 4 | 10 | 69 : 75 | 38 | |
9 | Växjö Lakers HC | 27 | 8 | 5 | 3 | 11 | 64 : 72 | 37 | |
10 | Linköpings HC | 27 | 9 | 4 | 2 | 12 | 54 : 68 | 37 | |
11 | MoDo Hockey | 27 | 8 | 4 | 2 | 13 | 71 : 80 | 34 | |
12 | Timrå IK | 27 | 6 | 4 | 4 | 13 | 68 : 83 | 30 |
Blizzard:Varför inte lägga ut den riktiga tabellen?
Just ja....*ASG*
Redigerad kommentar
Ni vet att det finns mail och bubbelkonversation här på HS.
Tror inte att det är någon som är intressad av eran lilla chat...