Mycket riktigt så ska det börja gnällas och grinas över Sunkens tackling. Om det blir sån här debatt efter varje tackling kommer ingen spelare våga tackla mer till slut, det dödar ju allt fysiskt spel.
Torp är själv en bra tacklare, men nu när det är han själv som åker på en propp så är det inte lika kul längre. Då ska det grinas och gnällas!
Det var en bra propp, precis som Bertilssons! Svälj det och gå vidare!
hahii: Jag tycker också att Ollas gör rätt för sig, han är en av få som har skött sin roll kanonbra i varje match. Visst, några mål eller poäng skulle inte skada men så länge han fyller sin roll så är jag nöjd. Poäng från hans sida är bara bonus!
Redigerad kommentar
Delar med mig av lite Twittrande Brynäsare:
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Bra match av Brynäs! Man har svårt att tro att det är samma lag som spelat så uselt de två senaste matcherna.
Honken och Silfverberg är största kungarna ikväll! Även om Alf lyckades pilla in en på slutet!Redigerad kommentar
Torp säger ju själv att han slog huvet i isen, vilket självfallet till största del orsakade "hjärnskakningen" (läs: lite ont i skallen men vi skriver "hjärnskakning, det låter mkt allvarligare och ger bättre rubriker....)
Det hade räckt om tomten som skrev artikeln hade tittat på de otal repriser som visats på händelsen.
Det syns klart och tydligt att Sunkens arm träffar klockrent på Torps axel och ingen annanstans.
Att man sen väljer att inte ens kommentera Torps otroligt fula försök att sänka Silfverberg (ett försök som lyckligtvis misslyckades) gör bara artikeln ännu mer pinsam....