Brynäs IF

727179 inlägg · 7960 ämnen

Tommy Westlund till Leksand

« · 196744 Till forumet

Sv: Tommy Westlund till Leksand
Det var inte roligt att höra. Skulle gärna vilja veta varför han tackat nej till brynäs. :(
Kommentera

Ja man blir riktigt besviken, frågan är varför han tackat nej till Brynäs, lönemässigt borde väl LIF och BIF vara i ungefär samma liga eller(?!) och hur är kontakten med proffsen, lika dålig som mycket annat i klubben eller? Westlund uttalade sig dessutom i gävletidningarna innan han fått nhl erbjudande och sade sig kunna tänka sig att skriva ett långtidskontrakt med Brynäs.
Kommentera

Förjävligt att Westlund skrivit på för Leksand, ytterligare ett bevis på Brynäsledningens oförmåga och inkompetens att knyta till sig hemvändande proffs.Fy fan!
Kommentera

Fy fan säger jag.
Om vi inte kan erbjuda "egna" hemvändande proffs ett kontrakt, då är det fan i mig illa.
(Jag som längtat efter Westlund)
Fattas bara att Honken skriver på för Skansen och Dackell och Modin för frölunda.
Fan också...
Kommentera

Tommy Westlund till Leksand
Varken Tommy Westlund eller Leksands sportchef Anders "Masken" Carlsson vill kommentera affären.
- Inga kommentarer, säger Leksand sportchef.
- Jag kan säga så mycket att jag tackat nej till Brynäs och att Leksand är ett alternativ, men inte mer, säger Tommy Westlund.

Läs mer under Länktips......
Kommentera

« · 196744