Brynäs IF

727838 inlägg · 7961 ämnen

Tors-måndags krönika

« · 79618 Till forumet

Tors-måndags krönika
Vad är klubben är det fansen som intresserar sig för ishockey och Brynäs IF blir klubben i deras hjärtan? Eller spelarna och ledarna som kommer och går i en strid ström?

Jag tror och tycker att de ÄR fansen som älskar klubben över allt annat!! De är och MÅSTE vara dom som personifierar klubben och styr!!!!!!!!!!

Dom som tycker att spelare som Jan"Janne"Larsson,Pär Djoos och Ove Molin hör till klubben så har de rätt på så viss att när de "lirar" i klubben så är dom klubbens ansikte utåt. Men nån gång så lägger dom av och Brynäs IF har inte på något godtagbart viss låtit spelarna fortsätta att verka i förening. Tänk en spelare som Tord Lunström nr.6 7 Sm-Guld för Brynäs IF han har behandlats rent ut sagt "för j-vligt" av klubben!! Förlåt ord-valet men de är nödvändit!!!!!!! Man har när val han fått komma med i styrelsen och börjat verka. Då har man börjat bråka och inte låtit Tords lugna kiruna hjärna fått vad med och tagit avgörande beslut!!!!!!! De som har hänt är att Tord självmant lämmnat styrelsen efter sånt behandlade!!!!! Tord Lunström nr.6 och Anders Huss nr.26 deras tröjor hänger i Gavlerinkens tak de är de ända dom har gjort för dessa kämpar som jag Vet är ett verkligt Brynäs-hjärta!!!!! Anders Huss visste ni faktiskt att han är junior-tränare i Timrå IK !!!!!!!!!!!!! JAG FATTAR INTE ATT MAN LÅTIT EN SÅN BRA RESURS SOM Anders INTE HAR ANSTÄLLTS I ORGANISTATIONEN DE ÄR SÅ SYND!!!!!!

LEDARNA: Hur många mer för utom Anders Bäckström,Jan Kock,Jan Asplund,William Löfgvist och Gunnar Persson har lirat i Brynäs A-lag och sen nu är ledare inte en ända till förutom dom här 5 !!!!!!!

Klubbens fader som jag tycker att Thure Wickberg är han måste virda sig i sin grav ÖVER VAD MAN GJORT MED HANS LIVS-VERK!!!!!!!!!

Kommer ni på nån som har Brynäs som moderklubb dels spelat i klubben inann 15 års ålder och nu lirar i Brynäs IFs A-lag???!!

INTE EN ÄNDA SPELARE I A-LAGET HAR Brynäs som moderklubb!!!!!!!
En skrämmande tanke men tyvärr SANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OBS!! Ni får gärna kommentera min krönika och argumentera i mot om ni inte håller med mig!!!!!! Hälsingar Tor Karlström!!!!!!

Brynäs IF ÄR LAGET I MITT HJÄRTA TROTS ATT JAG RIKTAR KRITIKT MOT DEN!!!!!!!!! Dom riktiga fansen är dom som BRYR sig om den och inser problem den har men vill lösa dom!!! DE VILL JAG GÖRA AV HELA MITT HJÄRTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

« · 79618