Redigerad kommentar
tjugo8: När ersätter man Ollas undrar jag? Vi har haft flera långtidsskadade forwards men några ersättare har inte synts till. Låta vara att våra juniorer gjort det bra, men några bärande spelare är de inte.
Redigerad kommentar
Ang Ollas
Blev det för mycket med två matcher på två dagar för honom?
– Ja, det kan man säga. Men just då kändes rätt för både honom och oss.
Kan sträcka mig så långt att säga att man aldrig ska låta en spelare lira 2 matcher på 24 h när denne haft långtidsskada o inte lirat match på 7 månader...
Få matcher kan vara så viktiga att man inte kan ta det säkra...
Fan va det svider att det dessutom blev en skitmatch som äventyrade Ollas skick...
tjugo8:
Det låter ju inte som något som orsakats av ett skott på foten.
Men med tanke på Brynäs historik på att diagnosticera skador,
så kanske man inte kan vara helt säker.
Eller så är det en avancerad form av mörkning.
bradberry:Naturligt med en liten öeransträngning.
Så jävla skönt att i efterhand kunna säga...hur fan tänkte de när de matchade Ollas så intensivt???
Snittade över 11 min bägge matcherna = inget BP/PP
Ny dag, nya skador !?
Att Enter vilade dagen e match e nog inte så konstigt...men idag...???
Scott är med, Enter är däremot inte med och han va inte med igår heller
Zappaholic:
Sweatt i rödtröja på träningen
GDs skjutjärnsjournalist som var på träningen tyckte inte det var värt att rapportera...
Lite Brynäsinfo: Djoos kör rehab. Oklart om det blir spel mot Djurgården på lördag. Johansson äter penicillin, men tränar på is imorgon.
Länkar t bra texter, hoppas vi är på det...
Ollas 4-6 veckor...
2-6 shl matcher...(+7 försäsongsmatcher då...)
Honken:Om nu Ollas är skadad så är det viktigt att han verkligen är hel när han kommer tillbaka så att han inte kommer tillbaka och skadan slås upp igen.
Han är så pass viktig att han måste hålla när han väl är tillbaka.
Surfar in på Aftonblaskans löpsedel och möts av rubriken "SHL-stjärna skadad". Jag behöver inte ens klicka på länken för att förstå att det är en Brynässpelare det handlar om. Here we go again...
-Brodin, NY!
-Rödin
-Eklund
-Ollas
-Starsky (?)