Jag hoppas att jag kan se kvällens match och jag är grymt taggad då det var ett tag sedan det var match nu.
Jag är i Ukraina och har köpt en padda, skaffat VPN samt köpt bredband hem, till min älskade frus mor bara för att inte missa matchen.
jag älskar mitt Brynäs ..
Skrubben:
Finner Sandström registrerad för EN match under hela december, en J18...
Ska vi alla önska oss en skadefri Starsky i julklapp...?
Redigerad kommentar
Brynäsgubbe:De korta klippen är snarare från några av deras matchvärmningar. Då de mest åker runt och känner på kropp och utrustning.
Fast jag har sett många träningar som lämnat en hel del att önska när det gäller intensitet.
Huge: Med lite läsförståelse hade du förstått att jag syftade på artikeln när Lindholm hintar på att det var helt andra fys-förhållanden hemma i Brynäs. De korta klippen var knappast bekräftelsen, de bara överrensstämmer med vad han säger i artikeln. Det är förstås otillräckligt, därav önskan att någon spelade in deras träningar.
Trevlig fredag på dig...
Redigerad kommentar
Lunkan: Så jävla trött på klubbens hån mot egna fansen. Feber My ass!!!!
Tycker man har en överdrivet paranoid inställning till detta. Ok i slutspel men inte i grundserien. Feber...? Suck...
Davey_22:
Hoppas Jesper fixar det, här får du ett krya på dig från en leksing.
Kämpa Jesper,
Brynäsgubbe: Ingen aning alls. Men drömscenariot är väl en skicklig AHL-spelare tröttnat och tror Europa passar spelstilen bättre typ.
Marcel Müller har ryktats till Malmö. Vet inte om han var jättebra i Modo,men han är stor som ett hus och är bra på skridskorna. Aggressiv spelstil också tydligen. Kanske kunde vara nåt ?
"Detta innebär också att Brynäs IF nu aktivt kommer att söka efter en ersättare för Jesper Ollas."
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar