Brynäs IF

724873 inlägg · 7959 ämnen

Välkommen Mikko

« · 278521 Till forumet


Sv: Välkommen Mikko
33Laitinen: More info please!
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
aphac: "Det handlar inte om att gnälla". Vore isf. intressant att få din definition av gnäll...
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Ford Prefect: Skämt åtsido,senast söndag måste BIF ha klart med ny målis annars blir det jobbigare med tanke på att det som finns av värde bör väl vara i Finland nu. Oavsett som spelare eller turist.
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Sylf: Brynäs bokstavligen vägrar å det bestämdaste att förstärka, det vet du väl. Till alla som försvarar den här senaste värvningen kan man bara stillsamt fråga: Hur ska en okänd, omeriterad finsk back som inte är i närheten av ett landslag kunna vara en spelare Brynäs i detta krisläge behöver?
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
No no no no no no! And what the hell do we do with Kuparinen? I have understanded if just Björck or Kuparinen would have came, but those both.... Can`t understand. Now we have a back who can even fight.
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Ford Prefect: Jaha här haglar det seriösa svar :))
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
65 Selander: Säsongen gick åt helvete, huvuden ska rulla, någon måste ta på sig skulden. Jag vet; sparka materialaren! ;)
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
65 Selander: Han ville inte stå i mål.
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
aphac: :))

Är det någon som vet varför Lurken slutar efter en säsong bara?
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
65 Selander: Det handlar inte om att gnälla. Andra lag har fixat sitt eller sitter förhandlar. Då ta BIF:s tilltänkta sportchef bussen till Valbo och signar en matrialare, som senare visar sig vara våran 1:e målis(suprise,suprise).
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Sylf: Han var inte med. Platsade väl inte. ;)
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Ford Prefect: Hur gick Kuparinen då ?
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Sylf: Jag spelade NHL-hockey häromkvällen, och Lidström är nog den sämsta back jag någonsin haft oturen att styra. Näst efter Anders Eriksson som folk har skrikit efter. ;)
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
65 Selander: Här skall inte gnällas, bara "hejas"
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Tordan100: Nog f-n får vi brynäsare lära oss att "gilla läget".Jag sågar ingen som jag inte känner till, men det hade ju känts skönt med nån stabil som alla vet vem det är, framförallt i försvaret.
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Sylf: Vem hade inte hoppats på det, men det lär inte komma de närmaste åren :-(
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Tordan100: Du vet väl att Brynäs räknas som det gnälligaste laget i ES utav andra lag, så varför kan inte vi axla manteln som dom gnälligaste fansen :))

Varför dröjer det med en målis?
#63 Norberg du kan börja springa nu!
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Tordan100: Jag dissar INGEN som inte fått en chans att visa vad han går för.Däremot är han inte den "Lidström" jag och de flesta här trodde skulle komma.
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
65 Selander: Utvisningar ja... Vi måste ju vara bättre än Leksand på nånting. ;)
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Sluta dissa Mikko innan ni sett karln spela, nu tillhör han BIF och då är det bara att gilla läget och hoppas att han kan tillföra tyngd i försvaret ;-)
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
aphac: Nu får vi sikta in oss på en ny målis,en forward,plus att N.Danielsson och Rönnkvist skriver på.Sen är truppen spikad.Bäva månde oss supporters.
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Sylf: Kan tyvärr inte uttala mig om detta men Björck ligger då i lä när det gäller utvisningar Mikko hade 93min på 48 matcher
och Björck någonting på 62-63 min på 50 matcher.

Så vi behöver nog inte va rädda att vi inte kommer att få spela boxplay ivinter ;)
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Sylf: Det är nog en 2-vägsspelare, kan åxå stå i mål.
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Sylf: Ett nyförvärv av den döende klubben, inte illa!!!! Resten av ES-klubbarna blir nog livrädda för BIF nu(haha).
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Det verkar som om BIF vill bli ett nytt Leksand och hugga sig fram i serien nästa säsong.
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Kuparinen !!?? va fan är det ?? VF,FBK,DIF mfl darrar av skräck.
Kommentera

Sv: Välkommen Mikko
Det är ingen "liten" pojke iaf, 192cm 97kg.Nu skall det smällas på..
Kommentera

Välkommen Mikko
Hoppas att detta blir bra! Jag har en "sjysst" känsla av det iaf
Kommentera

« · 278521