1150x200-brynasbanner.jpg

VARSLA FINNEN!

« · 139962 Till forumet

Sv: VARSLA FINNEN!
Ford Prefect: Egentligen inte så konstigt.Hemma kanske man kan rå på vissa lag en bit in i matchen,men när dom känner för det så drar dom plösen över Brynäs av idag.Det fanns ju till å med dom som trodde på seger ikväll.Men det var ju en utopi.Borta rår man inte på nåt lag.
Kommentera

spookyMulder: Kom igen nu allihopa. Nu tar vi spadarna och går gemensamt ut till tjyrkogården för att försöka gräva upp en fjärdefemma till brynäs.
Kommentera

Det går inte att värva sej ur den här krisen. Den eller dom max två som Brynäs kommer att jaga rätt på sent om sider kan själva inte vända det här. Det måste nuvarande lag göra. Offra årets elitserie och börja om med försäsongsträningen. Satsa på en toppform i mars-april.

Alla andra säsonger har det varit landslagsuppehåll stup i kvarten men inte i år!
Kommentera

Ford Prefect: Jag tror heller inte att en tränarförändring blir någe bättre, men undrar inte om det blir det ialla fall,torsk mot Leksand på Tisdag,då tror jag Esko avgår frivilligt!!!
Kommentera

spookyMulder: Huss i båset låter inte så intelligent. Han har nog ingen coacharhjärna även om han kanske har ett coacharhjärta.
Kommentera

bradberry: Jag har aldrig varit någon förespråkare för tränarbyten, och jag tror inte att det hjälper den här gången heller. Jag hoppas att ledningen ger Esko lite tid att få ordning på saker och ting.

Efter en sån här match skulle jag inte tilltala spelarna efter matchen om jag var i Eskos kläder. Fyra raka numerära underlägen - fyra raka mål! Så svårt ska det inte vara att spela med en man mindre, och så jävla omöjligt ska det inte vara att hålla sig borta från utvisningsbåset heller.

Problemet just nu är inte tränaren, även om det är den enklaste förändringen att göra. Problemet är spelare som inte tror på sig själva och inte offrar sig för laget och varandra. Jag såg matchen mot Timrå och det finns inga egentliga fel i spelet. Otur i avgörande lägen och fruktansvärt tafatt i box play, men sett till hela matchen tycker jag Brynäs borde ha vunnit. Det oroande är att man efter det klappar igenom totalt idag.
Kommentera

spookyMulder: borde vara mera hjärta rakt igenom föreningen
Kommentera

tom-2: ...kunde man inte övertala ett Brynäshjärta som Huss att
komma ner och hjälpa Gunnar Persson i båset. Jag tror i o f inte att
han har någon större erfarenhet av coachning...men det finns det ju fler som inte har (ingen nämnd ingen glömd).
Kommentera

En ny målvakt behövs definitivt. Har aldrig skådat en målvakt som släppt in så mycket skott från blå linjen.
Kommentera

bradberry: NEJDÅ!!!!!!!!!!! håller med + några spelare
Kommentera

bradberry: Jamen du har ju helt rätt. Inget att invända.
Kommentera

Skall man behöva besvara sina egna inlägg? Kom med synpunkter tack!
Kommentera

VARSLA FINNEN!
Nu är det dags att byta tränare. Jag är säker på att Esko Nokelainen är en bra tränare, men i Brynäs har han gjort sitt. Jag är definitivt säker på att det jobbas febrilt för ett nytt tränarnamn.

Nytändning behövs och dessutom en ny eller möjligen nygammal taktik. Brynäs kan inte med detta forecheckingspel i anfallszon och ännu mindre detta man mot man-spel i egen zon. Djoos m.fl. blir ju uppsnurrade hela tiden.

Vinner man inte mot Leksand på tisdag tror jag ärligt på kvalserien.
Kommentera

« · 139962