Brynäs IF

446088 inlägg · 7961 ämnen

Värvningar inför 15/16

« · 1683871 · » Till forumet

Sv: Värvningar inför 15/16
Carl Lejonkräk: Frågan är ju vad man väntar på? Att övergångspappren ska bli klara eller på att han ska besluta sig för Brynäs eller någon rik konkurrerande förening?

Redigerad kommentar

Kommentera

Stende89: När började nedräkningen från 24tim? Hur många timmar kan det Max vara kvar???
Kommentera

bifhjärta:

Bra läsning och bra blogg.
Kommentera

Stende89: Välkommen in i golffamiljen=) finns många roliga Brynässprylar du kan köpa till golfbagen, det är halva nöjet med att spela golf;-)
Kommentera

Forsberg 1978: intr nog med att det är långhelg så ska jag ta det gröna kortet i golf i helgen! Så motivationen till arbete är redan låg. Så kommer Bz och säger att en värvning är 24h bort.

Håller helt med, GÅR inte fokusera på Arbetet!
Kommentera

Jag kan inte koncentrera mig på jobbet, landa den här värvningen nu BZ så man kan få ett värdigt liv! :-/
Kommentera

bradberry: Sätt förväntningarna lågt. Då blir en eventuell överraskning desto roligare.
Kommentera

bradberry:nervös!!
Kommentera

Dallemas: Vad jag kan se så har de i alla fall aldrig spelat ihop.

Kommentera

Dagen D...
Kommentera

Känner scott och Johnson varann sen tidigare?
Kommentera

Jag känner att jag är sjukt spänd och full av förväntan inför nyförvärven.
Jag kollar hockeysnack säkert 10 ggr per dag och känner mig allt mer frustrerad över de uteblivna förvärven.
Jag har dock fortfarande fullt förtroende BZ och har fullt förtroende för honom och jag hoppas att han kan leverera trots skral budget.
Kommentera

Peja: Ja,kanske kan bli bra det här. Blir spännande dagar nu framöver.
Kommentera

Davey_22: Absolut, om BZ skulle ro hem Johnsons och Mitchells signaturer så skulle laget "bara" behöva en hygglig andrakedja för att vara klart bättre än föregående säsong. Jag räknar kallt med att Lindblom, Brodecki, Sandström, Lööke och Nörsterbö kommer att utvecklas.
Kommentera

moment22: Mitchell har bra karaktär och skulle tillföra spetskompetens i PP. Skulle verkligen bli ett vassare PP med honom istället för Djoos på blå. 
Kommentera

Både Mitchell och Johnson är ju två namn man spontant skulle välkomna med öppna armar.

Andersén,Bertilsson,Kilström,Pudas,Sunken,Nörstebö,Mitchell skulle iaf på papper kännas lovande som backbesättning.

Kommentera

Angelice: Det vore ju ett bra tillskott. Ett bra skott och spelsinne. Jag litar fullt ut på Bengtzén får ta den tid det tar. Hellre att det blir mitt i prick än pannkaka av alltihop. Kämpa Bengtzén!!
Kommentera

Chris11: Jag tyckte mig läsa här för någon dag sedan att det ryktades med en toppspelare från AS så jag undrade just om inte detta skulle kunna stämma. Min kontakt kommer från personer med insyn i mora ik i a f, men som alltid vid denna tid så tar man allt med en, två...tre nypor salt.
Kommentera

Angelice: Jag har inte sett Mitchell spela, han har ju fina stats men är det någon fart på farbrorn?
Kommentera

Angelice: woow en bra spelare helt klart. Förmodligen billigare än eklund också?
Kommentera

StefanMedS:
Möjligen Minecraft HF också...
Kommentera

StefanMedS:
Ja, när det gäller att landa spetsspelare. Utmaningen är större än så. Han kritiserade ju mormor (fy fy) för det kassa lagbygget och det är den förmågan BZ själv har satt i fokus.
Kommentera

StefanMedS: För att komma med lite mer påspädning till ryktesspridningen så sägs det här från Dalom att en viss Herr Mitchell från Mora ska kunna vara en aspirant på en backplats i höst. Tyvärr kan jag ej stoltsera med lika hållfasta kontakter som Mr Madhawk...men ändå :-).
Kommentera

Auchinleck: Troligen SAIK och FBK skulle jag kunna tro. Men skulle Bengtzén fixa in Johnson så skulle det vara ett slag under bältet på fans som tvekar på honom.
Kommentera

StefanMedS:
Om jag såg rätt i Hökens artikel finns fler alternativ för gode herr Nick, men att det "är riktigt nära" med Brynäs.
Två-tre klubbar kvar...?
FBK?
SAIK?
Kommentera

Zappaholic: Aha okej! :)

Ja kom igen Bengtzén och jobba in Johnson så kommer många tvekare få ett slag under bältet när man presenterarNick Johnson!
Kommentera

StefanMedS: Jag förstod. Svaret var inte riktat till dig egentligen utan bara rent generellt.

Kom igen nu, Bengan!!!!!!!
Kommentera

Zappaholic: Det var inte det jag syftade på utan att Bengtzén utlovat ett nyförvärv inom 24 H. Att MrMadhawk lägger ut information om värvningar etc gör han bara när han har säkra källor som i detta fall.
Kommentera

StefanMedS: Det är alltså två insatta källor som Madhawken pratat med. Har ingen statistik hur ofta han har rätt men han brukar vara säker på sin sak innan han går ut med sånt här i Expressen.

Riktigt riktigt bra värvning.
Kommentera

Chris11: Okej. Vore bättre om Bengtzén uttalade sig själv.
Kommentera

StefanMedS: det är fler som skrivit så. Ska tydligen varit någon säsongsavslutning för ungdomar där bengtzén var med och sa detta. Hoppas det stämmer!!
Kommentera

bradberry:

Nick Nick, Nick!
Kommentera

Zappaholic: äh vafasen vi tar welch istället ;)
Kommentera

bradberry: Vart personen ifråga hört det vore ju bra och få veta. Har då inte sett någon intervju med Bengtzén.
Kommentera

BZ hoppas kunna leverera ett namn inom ett dygn.... Enligt Twitter...
Kommentera

Johan Norrström:

Såg inte Växjös matcher speciellt mycket, men det lilla jag tittade pratade Tomas Johansson(kommentatorn väldigt gott om honom) och jag tyckte om det lilla jag såg, grym värvning om det går i lås!

Kommentera

Johan Norrström: Satan vad han skulle smälla alla gnällspikar på fingrarna. 😂😂

Men, ingenting är klart än...
Kommentera

Huge:

Nick vore den optimala in your face värvningen från Bengtzen.
Kommentera

Zappaholic: Omöjligt att Nick Johnson blir brynäsare.
Görs ju inga större värvningar efter 18 april.
"Lex Clarence". 😑
Kommentera

Chris11: Rykten går att Kudroc är klar för Modo. Då har de knappast råd att behålla Ahnelöv.

Tänk den backförstärkningen, samt Nick på forwardssidan. Nästan så man är nöjd då :-)
Kommentera

Auchinleck: nä det blir ju en hel del rörliga kostnader om man säger så😉
Kommentera

SWEATT: Du är åtminstone realistisk gentemot Pettisbif. Håller med om att Lindblom kommer göra succé!
Kommentera

Pettisbif: Kan du va lite realistisk nån gång? Du skapar ett lag som skulle vara i toppen av budgeten av alla lag.
Kommentera

Chris11:
Gäller att tänka på alla kostnader. Sjöddas issoförbrukning är inte heller att leka med... 😃
Kommentera

Auchinleck: tror jag inte. Hade Tommy Jonsson varit kvar så hade de tilsammans förbrukat 3-4 paket/match. Men nu när Bulan (som inte tuggat gummi) är head coach så blir det väl 1-2 paket/match eftersom att det bara är sjödda som käkar tuggummi.

Fansens värvning på Extra tuggummi till Sjödda?
Kommentera

Zappaholic: Känner på mig att han går till Luleå. Vill INTE!!!!
Kommentera

Chris11:

Tuggummikontot ökar markant 15/16...
Kommentera

Linus Wickman: Jobba in Nick nu och gör det hela officiellt så vi får slappna av lite!!
Kommentera

« · 1683871 · »