Brynäs IF

727825 inlägg · 7961 ämnen

Värvningsbomb

« · 2034901 · » Till forumet

Sv: Värvningsbomb
Jan Grismöbel: Varför då vi väntar ju på nyförvärv.....
Låst ämne

Kan inte moderator stänga denna tråd ??
Låst ämne

Anders Berg: Ny talang? Har inte hört om honom
Låst ämne

😂😂😂 Popcornet lyckades lura förvånansvärt många i alla fall..
Låst ämne

nyb: Ingen
Låst ämne

nyb: dom värvar en 3:e målvakt
Låst ämne

Anders Berg: Vem tror du vi sajnar idag?
Låst ämne

Poppandepopcorn: Äntligen fredag - idag presenteras spelaren!
Låst ämne

bradberry: Klart att det måste ha varit nån form av dialog, Nicky säger ju också att han pratat med Sundlöv. Mejlet är väl isf en formsak som ingår i det administrativa sas, för att sätta beslutet på papper.
Från Brynäs sida hade det ju kunnat bli ett förhastat beslut att ge besked mkt tidigare, bättre att avvakta för att få bättre underlag i bedömningen om man ska förlänga eller inte.
Smart av Sundlöv, blir ju lite av win-win: bra chans utifrån bl.a husbygget att Nicky accepterar en lägre lön, som är kravet för att få stanna.
Om han inte accepterar lägre lön, fine.
Vi sparar pengar som kan läggas på nåt yngre och sannolikt minst lika bra.
Låst ämne

xxx BIF xxx: Så klart det måste kommuniceras skriftligt men skall det skötas professionellt ska det föregås av D I A L O G... Vetkar inte varit fallet å då blir jag orolig...
Låst ämne

bradberry: beskedet skulle troligtvis kommit tidigare om Nicklas hade haft faxen inkopplad.
Låst ämne

bradberry:
Men det måste nog kommunicerad skriftligen som ”bevis” även om det känns fel.
Låst ämne

Makita: Handlar nog om att man vill förhandla ner lönen... Delvis förståeligt... 235 000...???? Jesus... Nicklas gör det bra men är kanske värd hälften... Blir dock bekymrad över Brynäs sätt att kommunicera med sina spelare. När ND berättar att han legat på i höstas om ett tidigt besked så kommer det först sista dagen... Via mail... Känns oprofessionellt...
Låst ämne

Makita:
Han har levererar i två toppformationer.
En av få som verkligen hjälpt till att leverera.
Låst ämne

Poppandepopcorn: Hjälpte tydligen inte med denna sköna vinst.
Boom där small det Sundlöv har sagt upp Danielssons kontrakt.
Låst ämne

Johnbif: Har du inte fått i dig nåt lugnande än Johnnyboy? Tagga ner
Låst ämne

Chanzone: värvnings bomben som nån tomte här inne har startat blir solem ja sa ju det hela tiden riktigt dåligt av sundlöv tycker jag
Låst ämne

Peja: Chanzone: Ja, visst är det fult när folk sitter och hittar på saker, men själva silly season går ut på allt ifrån rena påhitt till påltliga rykten. Som vanlig supporter borde man ha lärt sig att vara cynisk och inte låta rykten från osäkra internetkällor styra ens humör. Tycker inte det är värt att haka upp sig på det.

Näe, jag personligen retar inte upp mig så. Man lär ju kunna använda sin egen hjärna och vara lite kritisk.

Förstår inte heller hur folk kan ”simma in” i allt utan att Ifrågasätta det. Lika konstigt det kan jag tycka.
Låst ämne

KulaShaker: Jag gillar inte aggressivitet Brynäsare emellan.
Låst ämne

dacke72: Klart spelarna undrar vad det är för ”fans” de har...
Låst ämne

Lesky: Jag har inget med KK att göra. Men jag gillar supporter- och läktarkultur. Tycker det är sorgligt när Brynäsare inte kan hålla ihop. De luckor som gapade i tisdags på sittplats är beklagligt. Likaså hur vi blev utsjungna av DIF-fansen. Jag vet att även spelarna är undrande och konfunderade.
Låst ämne

munkas: Tur att Dacke inte hann förlänga med 3 år....
Låst ämne

Skrubben: 140 000 i månaden. Nu förstår man varför Brynäs består av en femma...
Låst ämne

Bra Sundlöv. Dags att fasa ut den här generationen nu. GD står som vanligt på hälarna kring sån här info.
Låst ämne

dAVydov: är du ledsen eller har du ingen medecin kvar om du slutar spekulerar så mycket kanske du börjar må bättre snart krya på dig:)
Låst ämne

bradberry: du är ute och cyklar tyvärr
Låst ämne

Makita: Detta är pettisbifs hämnd efter alla svåra år på HS... Johnbiffen, pettisbif, popcornkalle o nån till... Kommer med likvärdig info... Skriver på samma sätt... Uppbackar varandras teorier och informationer... Anar jag en konspiration...?😂
Låst ämne

Captain_fantastic: Vet jag inte eller om han har skrivit ett annat inlägg som jag missat.
Låst ämne

Makita: vem skrev det då??
Låst ämne

Johnbif: Dags att sluta skapa nya konton? Genomskinligt.

Gissar att du skriver all denna skit med dina B-konton för att inte "befläcka" ditt riktiga :) Har jag rätt eller har jag rätt?
Låst ämne

Johnbif: presenteras på fredag men borde komma ut på socialmedia idag skrev han så ha inte så bråttom.
Men sätt inte allt för stor tilltro eller bli allt för upprörd om uppgifter ifrån någon som kallar sig popandepopcorn inte stämmer.
Låst ämne

Poppandepopcorn: vart är ditt nyförvärv lilla popcorn de skulle ju stå nått i media haha du bara ljuger
Låst ämne

munkas: Exakt,hur ofta har man igenom historien ropat jippi när Sundlöv har presenterat ett nyförvärv vid denna tidpunkt på året.Visst har det hänt Ekholm är ett av få undantag.
Annars har det i princip bara handlat om bredd för en tredje eller fjärdekedja.
Låst ämne

Chanzone: Ja, visst är det fult när folk sitter och hittar på saker, men själva silly season går ut på allt ifrån rena påhitt till påltliga rykten. Som vanlig supporter borde man ha lärt sig att vara cynisk och inte låta rykten från osäkra internetkällor styra ens humör. Tycker inte det är värt att haka upp sig på det.
Låst ämne

Det vi kan säga säkert är att KK infiltrerat detta forum - deras mest klassiska argument för att få bort fokus på deras medlemmars beteende är att ifrågasätta huruvida motparten i diskussionen någonsin sätter sin fot i Gavlerinken. Det är deras ultimata motargument mot ALLT. Dvs de som inte regelbundet kan gå på matcherna, har ingen rätt till åsikt om NÅGONTING som rör Brynäs, supporterskap eller hur man ska bete sig i arenor osv.
Låst ämne

Brynäsgubbe: Det sorgliga är att det alltid stannar vid rykten.
Låst ämne

Steenm: Det roligaste är att alla rykten kommer härifrån. Vi har ingenting egentligen som faktiskt antyder att Brynäs ska ta in något snart. Visst vore det logiskt sett till senaste dagarnas aktivitet men mig veterligen har ingen media rapporterat att vi har något annat på gång.
Låst ämne

Steenm: Jag med, snälla kom med nåt nu
Låst ämne

Jag spenderar 87% av min arbetstid till att uppdatera MrMadhawks Twittersida och diverse andra silly-sajter. Ge mig något nu.
Låst ämne

Anders Berg: jag gick på samma skola som Esa Tikkanens ena dotter och har klippt mig hos den andra dottern flera gånger. Mitt ex var också nära kompis med den yngsta dottern.

Så ja, Esa Tikkanens barn kommer från Bollnäs i Hälsingland där jag gick i skolan. Men vettetusan om det någonsin var aktuellt att spela i Brynäs. Är ytterst tveksam till det.
Låst ämne

Axle San: tjära
Låst ämne

Peja: Fast man kan ju även kalla vissa rykten för regelrätta lögner tyvärr. De som sitter här och hittar på borde doppas i köra och rullas i fjädrar.
Låst ämne

Peja: Att sitta och hitta på saker helt utan grund är ju knappast rykten, det är ju bara påhitt och ljug. Lite det som är problemet i dagens samhälle, behövs inga fakta eller att det har någon substans överhuvudtaget för att det ska vara "sant".
Låst ämne

Anders Berg: Det hade inte varit rykten, spekulationer eller kallats för silly season om det alltid hade stämt. Då hade det varit fakta. Man får ta rykten för vad de är, ibland stämmer de, ibland inte. Om man i efterhand ältar att rykte inte stämde har man nog inte förstått innebörden av ordet rykte.
Låst ämne

munkas: Minns även när det stod i tidningen Hockey att Esa Tikkanen kunde hamna i Brynäs därför att han hade sommarstuga i typ Hälsingland.
Nej, han kom aldrig till Brynäs han heller.
Låst ämne

Poppandepopcorn: Är källan måhända svart och lite sumpig? Dyker upp efter morgonkaffet? Då vet jag vem det är. Det är samma klump som viskade till mig att Patrik Elias var klar för Brynäs för ca 10 år sedan. Han dök aldrig upp...
Låst ämne

Johnbif: ta en sobril och lugna ner dig Johnnyboy. Har jag ingen källa hade jag inte skrivit.
Låst ämne

nyb: andas killen utan namn men sist ja kolla så hette jag John heter du Kevin?
Låst ämne

Johnbif: Andas, Kevin
Låst ämne

Poppandepopcorn: snälla sluta prata massa skit snack du har ingen källa alls du bara skriver för att skriva men jag fattar inte poängen att ljuga om att Boqvist ska komma
Låst ämne

« · 2034901 · »