Brynäs IF

727824 inlägg · 7961 ämnen

Värvningsbomb

« · 2035030 · » Till forumet

Sv: Värvningsbomb
Forsberg 1978: Varför skandal? ;)
Låst ämne

Nu kommer jag vara lite hård mot Sundlöv men kommer det inget nyförvärv så är det ren och skär jävla SKANDAL!!!
Låst ämne

Sama: nu kan den som skapade den här lägga ner den

Jag tror inte vi kommer att presentera någon spelare innan lördag, säger sportchefen Micke Sundlöv som menar att arbetet varit intensivt den senaste tiden.

– Vi har haft spelare på gång, men fått nej av olika anledningar, säger Sundlöv som samtidigt lägger mycket tid på nästa säsongs lagbygge."
- Daniel Sandström GD
Låst ämne

Dyngklumpen: Det var ett exempel.

Shit va vi är värvningskåta :D
Låst ämne

Sama: Shane Prince klar? När sa han det?
Låst ämne

”Sundlöv gnuggar på. Han var och drog lite i Nowick som gick till Skellefteå, men det ska passa in också”

Saxat svar från MrMadhawk livechat som pågår just nu!
Låst ämne

Brynäsgubbe: Är ett sådant år, igen...
Låst ämne

Dyngklumpen: Klara sig från kval... Alla fansens drömambition... 😐
Låst ämne

Dyngklumpen:

Sundlöv: "Vi ha ingen på gång, marknaden är död."

Also Sundlöv: "Shane Prince är klar för Brynäs"

Michael Sundlöv är definitionen av Gubben i lådan
Låst ämne

munkas: är väl inte 100% stängt. Dyker det upp något som är rätt så. Känns dock osannolikt.
Låst ämne

Dyngklumpen: Lite märkligt ändå. För nån vecka sedan när Ersson blev skadad sa ju Sundlöv att det måste in nån på backsidan. Efter det tillkom Björk och Lundgren lämnade, +/- 0 alltså.
Men han kanske syftade på att fylla på med någon från J-20 vid eventuell skada. Så kan det vara.
Låst ämne

Forsberg 1978: Sasse på GD intervjuade Sundlöv i morse.
Låst ämne

Huge: Är ju över 50 lag som jagar spetskompetens nu. Och det vimlar inte av dom. Det som finns kostar skjortan. Klarar vi oss från kval är det rätt beslut att inte betala 5 miljoner för ngra matcher.
Låst ämne

Dyngklumpen: Källa?
Låst ämne

Dyngklumpen: Ja, mest troligt bl.a med tanke på att kontraktet i princip är säkrat och att vi lyft spelet med det material vi haft och nu kompletterat med Persson och Björk. Känns som bonus om det skulle komma nåt mer innan deadline.
Låst ämne

Samsung: Inga fler nyförvärv till Brynäs denna säsong. Undantaget om man lyckas få en klasslirare till billigt pris, vilket inte kommer hända.

Man kommer utnyttja Solem och juniorer istället för att ta in chansningar.
Låst ämne

Anders Berg: Släppte in 3 på 10 min mot ett brölgäng från Skåne. Jag får guldvittring!
Låst ämne

Johannes Hedberg: Ja, det börjar bli pinsamt. Borde vara hyfsat enkelt att spåra IP-nummer och banna.
Låst ämne

KulaShaker: Japp, men jag tror att mer saker kan hända.
Låst ämne

Samsung: Men var det åtgärden du refererade till?
Låst ämne

[email protected]: det här är ju samma person som Johnbif och kanske ett gäng andra med.

Pajasfasoner.
Låst ämne

Anders Berg: En tredjemålvakt ska in, inte bekräftat att det blir Wallin.
Låst ämne

Det här är nog den nivå vi kan vänta oss ifall vi får in något idag.
Låst ämne

Samsung: Tänker du på tredjemålvakten från Mora?
Låst ämne

[email protected]: Kan härmed lova dig med 101% att innan fönstret stängt har Brynäs gjort åtgärder i sin trupp.
Låst ämne

Captain_fantastic: lyssnar på Sundlövs uttalanden. Har spelare de kan ta hem från allsvenskan. Om något skulle hända.
Låst ämne

Forsberg 1978: Kommer ha tråden öppen tills transferfönstret har stängt. Sen stänger vi den oavsett vad som händer.
Låst ämne

[email protected]: o hur fan vet du det??
Låst ämne

Forsberg 1978: Det kommer Inga nyförvärv innan fönstret stänger........
Låst ämne

Jan Grismöbel: Varför då vi väntar ju på nyförvärv.....
Låst ämne

Kan inte moderator stänga denna tråd ??
Låst ämne

Anders Berg: Ny talang? Har inte hört om honom
Låst ämne

😂😂😂 Popcornet lyckades lura förvånansvärt många i alla fall..
Låst ämne

nyb: Ingen
Låst ämne

nyb: dom värvar en 3:e målvakt
Låst ämne

Anders Berg: Vem tror du vi sajnar idag?
Låst ämne

Poppandepopcorn: Äntligen fredag - idag presenteras spelaren!
Låst ämne

bradberry: Klart att det måste ha varit nån form av dialog, Nicky säger ju också att han pratat med Sundlöv. Mejlet är väl isf en formsak som ingår i det administrativa sas, för att sätta beslutet på papper.
Från Brynäs sida hade det ju kunnat bli ett förhastat beslut att ge besked mkt tidigare, bättre att avvakta för att få bättre underlag i bedömningen om man ska förlänga eller inte.
Smart av Sundlöv, blir ju lite av win-win: bra chans utifrån bl.a husbygget att Nicky accepterar en lägre lön, som är kravet för att få stanna.
Om han inte accepterar lägre lön, fine.
Vi sparar pengar som kan läggas på nåt yngre och sannolikt minst lika bra.
Låst ämne

xxx BIF xxx: Så klart det måste kommuniceras skriftligt men skall det skötas professionellt ska det föregås av D I A L O G... Vetkar inte varit fallet å då blir jag orolig...
Låst ämne

bradberry: beskedet skulle troligtvis kommit tidigare om Nicklas hade haft faxen inkopplad.
Låst ämne

bradberry:
Men det måste nog kommunicerad skriftligen som ”bevis” även om det känns fel.
Låst ämne

Makita: Handlar nog om att man vill förhandla ner lönen... Delvis förståeligt... 235 000...???? Jesus... Nicklas gör det bra men är kanske värd hälften... Blir dock bekymrad över Brynäs sätt att kommunicera med sina spelare. När ND berättar att han legat på i höstas om ett tidigt besked så kommer det först sista dagen... Via mail... Känns oprofessionellt...
Låst ämne

Makita:
Han har levererar i två toppformationer.
En av få som verkligen hjälpt till att leverera.
Låst ämne

Poppandepopcorn: Hjälpte tydligen inte med denna sköna vinst.
Boom där small det Sundlöv har sagt upp Danielssons kontrakt.
Låst ämne

Johnbif: Har du inte fått i dig nåt lugnande än Johnnyboy? Tagga ner
Låst ämne

Chanzone: värvnings bomben som nån tomte här inne har startat blir solem ja sa ju det hela tiden riktigt dåligt av sundlöv tycker jag
Låst ämne

Peja: Chanzone: Ja, visst är det fult när folk sitter och hittar på saker, men själva silly season går ut på allt ifrån rena påhitt till påltliga rykten. Som vanlig supporter borde man ha lärt sig att vara cynisk och inte låta rykten från osäkra internetkällor styra ens humör. Tycker inte det är värt att haka upp sig på det.

Näe, jag personligen retar inte upp mig så. Man lär ju kunna använda sin egen hjärna och vara lite kritisk.

Förstår inte heller hur folk kan ”simma in” i allt utan att Ifrågasätta det. Lika konstigt det kan jag tycka.
Låst ämne

KulaShaker: Jag gillar inte aggressivitet Brynäsare emellan.
Låst ämne

dacke72: Klart spelarna undrar vad det är för ”fans” de har...
Låst ämne

Lesky: Jag har inget med KK att göra. Men jag gillar supporter- och läktarkultur. Tycker det är sorgligt när Brynäsare inte kan hålla ihop. De luckor som gapade i tisdags på sittplats är beklagligt. Likaså hur vi blev utsjungna av DIF-fansen. Jag vet att även spelarna är undrande och konfunderade.
Låst ämne

« · 2035030 · »