sylf: "Varför Svedberg?"
Så här säger Tommy:
”Honken” tränade inte i dag och trots att han varit väldigt bra kan jag tycka att det är positivt med ett målvaktsbyte. Svedberg gjorde en bra match senast mot Växjö på bortaplan och även han kan vinna matcher åt laget.
arnio:
Om Honken är skadad så förstår jag att de spelar Svedberg men annars är det ett mycket märkligt beslut.
Svedberg är bra men enligt mitt tycke så är Honken den bättre av de 2.
Bissett_19: "där var ju Linus ord..."
Linus berättade vad Jonsson sagt och det var i den meningen Linus ord. Fast jag skrev ju vad Linus skrev att Jonsson sa så det kanske var mina ord.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Peja:Ja det känns inte bra alls. En försmak av som komma skall under JVM? Hoppas bara att vi får tillbaka ett antal spelare snart för annars lär nog Sundlöv få se sig om efter ersättare.
Hemsak tanke att komma in i ett slutspel med en sargad trupp och få respass i kvarten på grund av det.
Kloning är det tillåtet? ;)
Redigerad kommentar
Det här tycker jag är bra. Rätt mig om jag har fel men brukar det inte komma en lite sämre insats efter 4-5 matcher för båda våra duktiga målvakter? Nu verkar det ju vara nån lindrigare skada som gjort att man byter målvakt.
Men har man lyxen att ha två jämnbra målvakter så skall man ju utnyttja det.
Redigerad kommentar
SH:Ja, kanske det. Nu vet vi ju inte hur pass illa det är med t ex Basses ljumskar. Men man kan ju förstå att den intensiva spelstilen som Brynäs har idag så sliter det extra på spelarna.
Bara att hoppas att det håller hela vägen in i mål. Jag hoppas givetvis på SM.guld i vår men jag skulle vara nöjd med att ta sig förbi kvarten. Det är så mycket som kan avgöra en säsong på ett negativt sätt. Det handlar om att ha flyt när det verkligen gäller.
Men visst är det skönt att inte behöva titta neråt i tabellen och våndas.
Redigerad kommentar
sylf:"Du säger ju att du är lika glad om dom förlorar,hur går det ihop.....?"
Helt felaktigt påstående. Däremot älskar jag Brynäs lika mycket när de förlorar.
arnio: "Jag tycker att hockey är så djävla kul även när Brynäs torskar"
Öppet för tolkning!
sylf:
Man kan jämföra förhållandet till Brynäs som ett förhållande till ens fru. När allt är kalas har man en underbar varm känsla man är lycklig och man tar det mesta med en klacklspark. När det är dåligt mår man piss man får i det närmaste ångest och man fattar inte att man kan stå ut med all smärta det medför. Det finns dock en väldigt stor skillnad mellan dom två kärlekarna. När det bara är smärta i förhållandet så kan man alltid ta ut en skillsmässa med sin fru medans med Brynäs är man fast livet ut på gott och ont .
foppa78:JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Fy fan vad gott...perfekt start!!
Silfver har hittat formen!!
Vem har sagt att man inte får svära, det beror på hur man svär!
Fy fan vad jävla skönt med en bra start!
Svedberg står,och Lauritzen och Nordqvist skadade.