Välkommen tillbaka till SHL Thomas Berglund & Petter Nilsson! 2 av de mest passionerade, hockey-smarta & härliga killar jag spelat med
Patrik Ross @patrik_ross för 3 timmar sedan
@Sannylindstrom ganska tidigt men en rejäl överbelastning i egen zon en jävla press på puckhållare. Tuff skridskoåkning o attityd i båset.
4 timmar till nedsläpp, tjeckerna på kylning...
FORZA BRYNÄS!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Konstig känsla för ikväll men för första gången på länge så väger det över i en positiv känsla!
Vågar på mig ett tips: Vinst 2-4!
Powerfade:
Nä, ekonomin får man magsår av, ska vi gissa -5, -10 millar?
Kravet från styrelsen för tränarbyte kanske var att fota Jesse...
...hoppas ngn tar över hans kontrakt nu...kanske han skulle kunna vara en som bara sitter av tiden nu...
Powerfade:
Svinaktigt beteende
Tror inte jag vill se honom bära 1912
- Bertil osäker ikväll, klev av träningen igår
- "Blomman har spela center tidigare i karriären, så det är inget nytt för honom" BZ. Känns sådär, är var det? Bik 09/10
- Mannberg, verkar ha det jättestökigt, nästan inte lirat alls under Luleås vändning. MEN, visst, en kille som kan Rönken/Bulan om han väcks mitt i natten o också kan ta en ledarposition/röst i truppen (tveksam där) kunde skynda på processen med förbättrat spel.
"oprovocerad misshandel med skallning och slag mot någon som ligger ner och med inte helt obetydliga skador"
Zappaholic:
Cmore som vill fylla sin tablå
Kul dock att det blir en sändning i Cmore Sport, ofta m bättre kommentatorer, experter, analyser (gäller förstås inte Ankan)
Även Cmore Sport på lördag, kul o få experters syn på Brynäs situation
Lunkan: njä... Några matcher lär han få va?
men det vore kul att se någon förändring i spelet eller i vart fall anta uppgifter på ett vettigt sätt och ge gärnet. Galet kul ska det bli!
tjugo8: 1-0 till Växjö efter 1a.
43 % av skribenterna här inne börjar skrika Bulan Avgå!