tjugo8: 1-0 till Växjö efter 1a.
43 % av skribenterna här inne börjar skrika Bulan Avgå!
Lunkan: njä... Några matcher lär han få va?
men det vore kul att se någon förändring i spelet eller i vart fall anta uppgifter på ett vettigt sätt och ge gärnet. Galet kul ska det bli!
Zappaholic:
Cmore som vill fylla sin tablå
Kul dock att det blir en sändning i Cmore Sport, ofta m bättre kommentatorer, experter, analyser (gäller förstås inte Ankan)
Även Cmore Sport på lördag, kul o få experters syn på Brynäs situation
- Bertil osäker ikväll, klev av träningen igår
- "Blomman har spela center tidigare i karriären, så det är inget nytt för honom" BZ. Känns sådär, är var det? Bik 09/10
- Mannberg, verkar ha det jättestökigt, nästan inte lirat alls under Luleås vändning. MEN, visst, en kille som kan Rönken/Bulan om han väcks mitt i natten o också kan ta en ledarposition/röst i truppen (tveksam där) kunde skynda på processen med förbättrat spel.
"oprovocerad misshandel med skallning och slag mot någon som ligger ner och med inte helt obetydliga skador"
Powerfade:
Svinaktigt beteende
Tror inte jag vill se honom bära 1912
Powerfade:
Nä, ekonomin får man magsår av, ska vi gissa -5, -10 millar?
Kravet från styrelsen för tränarbyte kanske var att fota Jesse...
...hoppas ngn tar över hans kontrakt nu...kanske han skulle kunna vara en som bara sitter av tiden nu...
Konstig känsla för ikväll men för första gången på länge så väger det över i en positiv känsla!
Vågar på mig ett tips: Vinst 2-4!
Redigerad kommentar
Välkommen tillbaka till SHL Thomas Berglund & Petter Nilsson! 2 av de mest passionerade, hockey-smarta & härliga killar jag spelat med
Patrik Ross @patrik_ross för 3 timmar sedan
@Sannylindstrom ganska tidigt men en rejäl överbelastning i egen zon en jävla press på puckhållare. Tuff skridskoåkning o attityd i båset.
4 timmar till nedsläpp, tjeckerna på kylning...
FORZA BRYNÄS!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
Oh no, here we go again...!
"Det är ett revanschlystet gäng som ställer upp i Vida Arena"
Rumpelstiltskin:
Boom-shack-a-lak, Ja tack!
Få försvaret o slita för the Honk...
Starsky lör o tis
Redigerad kommentar
Tips: 2-5