Lindström: Han var bra som satan när vi värvade honom men efter skridskoskenan i vaden har han sjunkt som en gråsten!
Jg säger bara ELIAS LINDHOLM vilken jävla spelare 17 år och dominerar!!!
Peja:
Visst är det märkligt, glädjen över Lindholms framsteg borde få varje Brynäsare att sväva på moln.... åtminstone så länge vi leder ES, eller tills vi förlorat några matcher åtminstone.
De med s.k. vinnarskalle brukar ju säga att man aldrig får va nöjd, man måste ständigt förbättra för att inte stagnera o bli sämre..... men nog måste det väl finnas mentala vinster i att bekräfta för sig själv,för laget att det går ganska bra nu???
Att framgång föder framgång måste väl gälla fortfarande?
Påminner dessutom om att minst 55 ESomgångar plus cupspel, J-vm och andra landslagsuppdrag kommer att ställa krav på en bred trupp, troligtvis får vi räkna med en o annan skada. Så därför skall vi ha lite tålamod med dom som inte presterar så bra just nu.... säsongen är lång.
Redigerad kommentar
Brynäs_89:
Du är en jävla sopa, vad har du för rätt att överhuvudtaget uttala dig i detta forum då din intelligens och din kunskap om hockey uppenbarligen är fullständigt bedrövlig! Om du sedan skyller detta på fylla är det bara pinsamt!
Jag ber om ursäkt för hur illa det jag skrev låter och jag är beredd att ta en avstängning för det. Min avsikt var bara att illustrera hur bristen på eftertanke så ofta genomsyrar inläggen här.
Redigerad kommentar
Calle hamnar lite i skymundan nu i den välförtjänta hysterin kring Lindholm. Han hade faktiskt ass på båda målen och fortsätter att producera i stor stil han också. Jag tycker även att han gör det grymt bra i hemjobbet.
Redigerad kommentar
Davey_22:Såg lite ut som när FBK en gång i tiden ägde, dvs dom spelade bara av matcherna utan att ta ut sig.
Elias, Kroken & Kååådy var matchens lirare, bubblare vara hela 4e linan! Men jösses vad rent å fint det har vart framför Bifs mål nu i två matcher!
LJ vart rätt bra så länge han lirade,såg lite självsäkrare ut.
Lite fakta.
Tacklingsligans top 10 har 3 Brynäsare
1) Enterfeldt
8) Thuresson
10) Sunken
Härligt.
Vart och såg matchen live ikväll. Ovan känsla...men det kändes som Brynäs typ inte gjorde mer än vad som behövdes.
Grymt att se killarna hämta 3 poäng.
Visst, serieledning jävligt kul... Men att ligga före m0d0 i tabellen slår allt!
Lindström:det var ett jäkla snack om wirre , hehe jag får väl öppna bargloben å ta en ardbeg , smokehead aschentochen eller någon av dom andra , men det blir nog favvon smokehead den passar bra i dag precis som i går ,den 18 åriga får vänta tills i april
Skååål på er alla serieledare ,,
Zappaholic:
Hahaha, inte för att låta makaber men den önskan får du nog ta med dig i graven. ;)
DAGENS BÄSTA!!!
Tommy BÄNKADE LJ i 3:e!!!
Satan vad bra Cody är i defensiv zon!
Honken i storform, unga spelare som dominerar, serieledning, 1:a i PP-ligan.
Deju vu från förra säsongen någon?
Redigerad kommentar
arnio Nu åker korken av på en Aberlour 16 årig! Skål!
tompap71: den är fin. Brorsan sitter och smyghåller på en Port Ellen som han vägrar öppna.
-Jag öppnar den när mitt lag vinner SM-guld, säger han.
Dessvärre håller han på Leksand. Då förstår ni själva när jag kommer få smaka på den...
Redigerad kommentar
arnio:
Smuttar på en 18-årig Glennlivet till Brynäs ära.
96% på Honken, han går från klarhet till klarhet.
Lindholm! Järnkrok! Frasse!
MarcusElving, arnio, zappaholic, tväst, sylf & Lindström.
Tack som fan för uppdateringen, det här är vi så jävla värda!
soliga hälsningar från Portugal brynäsbröder!