Brynäs IF

728312 inlägg · 7961 ämnen

Vintagetröjor

« · 706286 Till forumet

Vintagetröjor
Enligt en artikel i GD så planerar Brynäs att spela hemmapremiären, som även är premiärmatchen i den nya arenan i "gamla tröjor".

Ett väldigt kul initiativ tycker jag. Jag hoppas att man även trycker upp ett antal replikor på den tröja de väljer och säljer dessa till oss supportrar. En vintagereplica - limited edition tror jag skulle vara ett välkommet tillskott hos många.

Jag skulle gladeligen kunna slanta upp typ 350 :- för en sån tröja. Har man ett begränsat antal, typ 1000 tröjor så lär man kunna sälja dessa ganska lätt.

Vad tror ni?
Kommentera

Sv: Vintagetröjor
GävleLasse:

Hur ser tröjorna ut ?? syns lite dåligt i länken du skickade..
Kommentera

GävleLasse: Vore jävligt kul om dom gjorde som du sa. Tänk nästan hela hallen i dom tröjorna. :-)
Kommentera

mattias - 74: Det är nog inte bestämt än. Jag kan inte tänka mig att bilden i GD skulle ha någon som helst relevans utan är mer en spekulation från GD.

Persnligen så tycker jag att man skulle satsa på årgång -73, -76 eller -77
Kommentera

65selander: Om skulle det bli så vore det skandal... 1000 åskådare på arenan premiär är väl i underkant. Men det är klart, gör man stora tröjor så går det ju in fler i varje tröja...

6 manstält kanske?
Kommentera

GävleLasse:

Ok årgång hit och årgång dit. matchtröjor är som kvinnor och vin alltså , ju äldre desto bättre :)
Kommentera

65selander: Varför inte göra det till ett projekt. Satsa på gamla stickade matchtröjor och så får supportrarna vara delaktiga i stickandet. Tänk vad trevligt det måste vara att spela i stickade matchtröjor jämfört med dagens ultralätta varianter.
Kommentera

GävleLasse: Elller så säljer man flera tröjor helt enkelt. Dom borde göra som vissa andra klubbar gör ibland. Dom som köper säsongsbiljetter får tröjan på köpet.
Kommentera

Paddan: Ultralätta, du vi kör inte några matchtröjor som man köpte på Sportjohan heller. Nog för att MoDo måste spara pengar.... :-)
Kommentera

65selander: Jaha, jag som trodde att ni skulle använda er av såna där supereleganta Nike-tröjor som exempelvis Kanada hade i OS. Fast det är klart, de där fina blåröda tröjorna som jag har för mig att Björn VII hade på bild kanske kunde vara något för er.
Kommentera

Paddan: Nope här körs det kvalite alá Bauer och inget märke som försöker slå sig in på marknaden ;-)
Kommentera

GävleLasse: "Jag skulle gladeligen kunna slanta upp typ 350 :- för en sån tröja."

Dagens vanliga replicor går väl loss på 495 så jag gissar på att en sån replica blir dyrare. Sen ligger väl sånt på NEH, som i mitt tycke inte sköter sovenirerna på ett bra sätt. Årets replica levererades väl för några veckor sen tex =)
Kommentera

HF:

Intressant att se hur mycket vintage det blir, smalare axelok är väl det enda som kommer att utmärka sig kan jag tro... Eller ännu större förresten..

Modo sköter det hela så fint att dom väntar med att packa och skicka souvenirbeställningar tills dom har fått ihop tillräckligt många! Polaren har väntat två veckor på sin beställning nu, på måndag trodde dom att dom skulle packa beställningen...
Kommentera

« · 706286