mattias - 74: Att det blir brottsligt för vuxna att ha kontakt med underåriga i sexuellt syfte är väl bra? Studiemedel med större bidragsdel för arbetslösa är också smart.
Det finns med andra ord ett stort antal av de där lagarna som jag är för. De flesta kommer dock aldrig att beröra mig.
Här kommer en del NYA lagar som träder ikraft imorgon.
Ser ni nånting ni gillar på listan så var inte rädd och skriv :)
För övrigt undrar jag hur länge jag ska, trots min fina NiX, förpestas av samtal från 031 780 68 30 angående premiepensionsval. Nej tack i lördags. Nej tack igår. Och som en bumerang eller en kärlekskrank hund kommer de tillbaks. Om och om igen och igen och igen och igen och igen.
Dragan 2k:
Nu har jag släktforskat klart, kommer inte längre bak..
Vill härmed meddela att jag tar en time out från HS. Vet inte hur länge men det känns som om man inte tillför ett förbannade dugg här när man bara får höra vilken idiot man är som inte tänker sig för innan man skriver m.m.
Visst är mina inlägg inte alltid genomtänkta och bra skrivna men att få höra jämt oavsett vad man skriver om eller gör att man är dum i huvudet m.m gör att jag känner att jag avslutar mitt medlemskap för en tid.
1 vecka , 6 månader, ingen aning.
Sista ordet får blir till de berörda här inne att ingen är perfekt.
Ciao !
mattias - 74: Jag blir lite less på Viasats upplägg. Först ska man ha deras paket, sen ska man ha Fotboll för att se CL, Golf för att se golf och nu Hockey för att se Allsvenskan.
Föredrar Canal Digital, något dyrare men då ingår "allt" utom säsongskortet.
fettsteffe:
Det är väl bra att dom höjer straffet för mord ?