Wayne Gresky:
Nu är det ju inte alla som dör pga rökning men helt klart är det farligt jag är glad som har slutat själv efter 13 år.
Lumber Jack:
Just det den hade jag totalt glömt, det r en klassiker, Road House är också en klassiker där Swayze spelar utkastare.
Fy fan för denna jävla Cancer :/
Så orkade inte Patrick Swayze kämpa mot sin cancer. R.I.P Patrick.
Nord och Syd är en serie som alla borde se om ni ändå inte sett den.
73Sjöbba: en snabb googling gav detta
"Och för att krångla till det ytterligare så varierar längderna mellan olika motorfabrikat o modeller, korta riggar kan vara mellan 38 o 43cm, långa mellan 51 o 57cm. Sen har vi ju dom ultralånga också."
"Rigglängden på motorn mäts mellan kavitationsplattan (ovanför propellern) och fästbyglarna."
Så det är "bara" att ta fram tumstocken
knaskamilla:
Narkotika är en drog som är olaglig. Alkohol är en drog som är laglig. Vad är det du inte förstår ? Jag är emot narkotika på festivaler men jag är inte emot alkohol på festivaler.
knaskamilla:
ja men det är skillnad på droger och Narkotika lik förbannat.
knaskamilla:
Jag vet skillnaden men nu är det ju så att Alkohol är en laglig drog vilket narkotika inte är, även om alkoholen allt som oftast för skit med sig och ser till att advokaterna har jobb hela tiden.
Däremot är vi nog eniga de flesta här inne om att om alkoholen skulle lanseras idag skulle den bli förbjuden.
65selander:
Verkar som om min dator har svårt att se det där klippet, Sidan innehåller fel står det men startbliden kommer upp. Arga älgar är ingen lek :)