Glad Påsk på er allesammans, nu bär det av mot dalarna för påskfirande. Kör försiktigt, påsken är den mest olycksdrabbade helgen.
73Sjöbba:Skivorna tål det , jag har gjort rent både cdskivor och vinylskivor med kemisk ren bensin , skölj av bensinen med varmt vatten efteråt .
Problemet är kanske mera vart man köper kemiskt ren bensin , jag fick ju tag i mina flaskor , när ett kemilabb skulle rivas och byggas om till datasalar .
Redigerad kommentar
MODOJohan:
Syns det nånting över huvud taget när du slår på HDMI-"kanalen" ? Eller är det bara svart?
Redigerad kommentar
Är i mobilköpartankar, med två krav.
1, Spotify
2, Radio
Och ett tips på nått annat än en iphone som jag tycker inte är värt priset..
Förslag, någon??
Ja ja, whatever, Poffa:
Det var ju dock extremt synd för hockeysnack att tråden togs bort, för vi fick ju fem nya medlemmar som gav sig in i debatten - alla nyregistrerade sekundrarna innan sitt första inlägg på siten, alla registrerade inom 105 minuter, alla bara aktiva på HS under två timmar, kvintettens första inlägg 21:05, kvintettens sista inlägg 22:05.
Dessutom använde fyra av fem samma sorts mobila bredbandsuppkoppling från Telia.
Och dessa fem förtjusande medlemmar lade ned sin verksamhet och försvann ut i tomma intet, bara för att de blev bortmodererade för att "alla ska ha samma ärliga chans"
Har HS verkligen råd att behandla nya medlemmar på det här sättet?
spud:
Jo, men det togs nog bort för att konkurrensen om guldtackan blev för stor.
Salle:
"Om det inte är med oss, så är det emot oss."
George W. Bush talking about the Rain of Al Queda
Om en vecka är man där :-)
http://www.youtube.com/watch?v=iwIdMaGEH6M&feature=relatedMetal Guru:
Aftonbladet rapporterar att Guns N Roses är klara för Sweden Rock. Snacka om skitbokning när bara 1 medlem är kvar i bandet. Känns mer som ett Coverband nu.