Café

49351 inlägg · 1044 ämnen

Bästa Julsångerna

« · 474126 Till forumet

Sv: Bästa Julsångerna
Poffa: Det är straffbart att avsiktligt sprida virus !!! ( c :
Kommentera

Poffa: Som MAX supporter, så blir allt MC Donalds gör bara ett dåligt plagiat. Men jag har tolkat det som dom haft Bacon burgare.
Du ser hur vilseledande reklamen är ?

Snart säger dom väll att dom uppfann hamburgare, eller tom tämde kon så dom kunde slaktas och göras hamburgare av.
Kommentera

Helg Ernest:

De påstår inte att de haft en baconburgare sedan 83, de påstår att de haft McFeast sedan 83 och att de NU har den med bacon.
Kommentera

Dream Team: Bar synd att Fjolliga MC Donalsds försöker kopiera den och dessutom ha mage att på stå att Mc Donalds har haft en burgare med Bacon sedan 83 . Vilken jävla lögn !
Kommentera

Poffa: Jag får nog säga Tomte jag vill ha en riktig jul med Busungarna alternativt Kalle och hans vänner med Lars Vegas Trio
Kommentera

Poffa: Min all-time favourite när det gäller jullåtar kommer alltid vara Last Christmas med Wham, så det är lika bra jag säger det.
Videon är ju en klassiker.. ;)
Kommentera

Poffa: I denna disskusionen kan jag inget annat än bara hålla med dej :)
Kommentera

Poffa: Tyvärr har jag ingen länk men "O´Holy night" med Dream theatre är nog den bästa jag hört. Under bar version där LaBrie får tjuta allt vad han orkar.
Kommentera

Poffa:

Jag är svag för o Helga Natt, helst då med Tommy Körberg ;)
Kommentera

Bästa Julsångerna
Så här när det lackar mot jul så sitter ni väl ute i stugorna och nynnar på diverse julsånger. Vilken är bäst? Här snackar vi då inte bara "O helga natt" och sådant utan även lite nyare julsånger.

Mitt bidrag blir: "Adolphson & Falk - Mer Jul"
Kommentera

« · 474126