Café

49347 inlägg · 1044 ämnen

Bokrean

« · 843773 Till forumet

Bokrean
Nån som gjort nåt fynd på årets bokrea ?

Själv har jag inte lyckats hitta nåt riktigt fynd, men det blev iaf några blandade böcker med bl.a Orhan Pamuk, Wilhelm Moberg och ett par faktaböcker.
Kommentera

Sv: Bokrean
JD: Försökte slå mig in på Akademibokhandeln igår, ett något fåfängt försök. Gottade mig i bokrean på Myrorna istället. Blev ett gäng påsar att bära hem, allt från Tolstoy till Karin Boye. Det bästa är att på Myrorna får man sätta priserna själv=)
Kommentera

JD:
Det gläder mig att myten om att sportfånar är analfabeter, bara är just en myt!
Kommentera

JD: Fynd & Fynd, men ganska målmedveten var man iaf:

Kokböcker: Anna Bergenström *2 - "Annas Pajer" och "Kärlek, Oliver & Timjan". Riktiga böcker: Dag Hammarskjöld - Vägmärken, Olof Lagercrantz - Om konsten att läsa och skriva samt Michael Roberts - Sverige under frihetstiden 1719-1772. Kultur: Jan Stenmark - Örat mot väggen och Ita G. Berkow - Edward Hopper, a modern master.

Ca 550:- på Akademibokhandeln med 10% rabattcheck från Med Mera.

Kommentera

Alfred Awful:
Som sagt, inga "läser bara Buster" - typer bland dessa supportrar...
Kommentera

claesw: Men jag hade gärna gett en Buster-prenumeration till mina barn i framtiden, om det hade varit möjligt. Hookhay (eller hur det nu stavades)! :-)
Kommentera

JD:

Jag har problem med att fynda på bokreor, eftersom jag mest bara köper pocket. En pocket är trots allt ändå billigare än en inbunden bok på rean. Skulle jag köpa något skulle det bli en kokbok av något slag. Ordböcker och kartböcker är också bra att handla när det är bokrea.

Fast jag beställde iofs lite böcker från Bokus samtidigt som rean började, kan det räknas? Man fick gratis frakt. Få se...jo, den var nog på rea: Flickan som lekte med elden köpte jag i den där mittemellanvarianten av bok.
Kommentera

« · 843773