Café

49348 inlägg · 1044 ämnen

Din favoritserie?

« · 695592 Till forumet

Sv: Din favoritserie?
Bergius: Utan tvekan neata cu Horia Brenciu - ett fantastiskt program. Visas vardagmorgonar mellan kl 08 och 11. Tyvärr är det på rumänska men fasen vad bra det är.
Kommentera

Frisco: Utan snack Vänner. På god andra plats Kalla fötter.
Kommentera

Seinfeld och Arkiv X

Kommentera

I går gav förresten FOX klartecken att producera två säsonger till av The Simpsons. Jag som trodde man var påväg att lägga ner TV-serien.

Nu kommer inte FOX kunna hålla sig nere på 19 säsonger så det blir såklart en till säsong också även om man inte gått ut med detta. 20 säsonger slutar The Simpsons på och sedan kommer TV-serien leva kvar ett bra tag...

Inte nog med att serien finns med i rekordböcker, den har även sin egen stjärna på Hollywood Walk of Fame och Homer Simpsons välkända uttryck "D’oh!" finns med i Oxfords engelska ordbok.

Kommentera

Paddan: Brainiac? Usch, kan inte med det alls...
Kommentera

Family Guy måste vara den sämsta TV-serien ever.

Så otroligt tråkig TV-serie att kolla på, inte konstigt att FOX la ner serien 2002...

Efter de hade lagt ner TV-serien så ökade DVD-försälningen och man tog upp serien igen... 

Kommentera

Frisco: Hem till Gården, OC, Prison Break, One Tree Hill, Gilmore Girls och Mythbusters samt Brainiac
Kommentera

LingaN: Vänner.
Kommentera

Din favoritserie?

Vilken är din favorit TV-Serie?

Själv så följer jag Prison Break, The Simpsons, Futurama, South Park, Lost, Medium, 24 och många andra.

Men Prison Break är nog den absolut bästa TV-Serien just nu. Varför? Jo, TV-serien får man följa i en sådan skön miljö och varenda sekund i varenda avsnitt har hittills varit spännade.

Tid och kanal för Prison Break? Måndagar 20.00 på TV3.

Vill även visa min egna sajt för TV-Serier www.dun.se/tvforum alternativt www.tv-serieforum.info.se/.

Homer Simpsons mardröm:

Kommentera

« · 695592