Simpson är ett måste varje dag (det går faktiskt att fixa käk och kolla på Simpsons samtidigt) Roma, går på Canal+ onsdagar. Alltså idag om en timme. (togas, sandaler, knivar och blod. Folk konverserar begåvat och hälsar varandra med; Salve:-)
Äh, vad dum jag är. Göran hade ju en egen show med Bosse Ringholm m. fl där de samlades för att slå blå dunster i folket.
Jompe:
Pistvakt har jag också sett en handfull avsnitt av. Det var coola gossar. Pärsk!
knaskamilla:
jag tycker att tv-serier är allmänt dryga, men jag måste samtidigt medge att jag försökte följa första årgången av Robinson.
Sportspegeln och Hockeykväll är givna. Utöver är det Prison Break, 24 och Lost (är det någon som INTE följer Lost??) som jag följer pliktskyldigt.
I går gav förresten FOX klartecken att producera två säsonger till av The Simpsons. Jag som trodde man var påväg att lägga ner TV-serien.
Nu kommer inte FOX kunna hålla sig nere på 19 säsonger så det blir såklart en till säsong också även om man inte gått ut med detta. 20 säsonger slutar The Simpsons på och sedan kommer TV-serien leva kvar ett bra tag...
Inte nog med att serien finns med i rekordböcker, den har även sin egen stjärna på Hollywood Walk of Fame och Homer Simpsons välkända uttryck "D’oh!" finns med i Oxfords engelska ordbok.
Family Guy måste vara den sämsta TV-serien ever.
Så otroligt tråkig TV-serie att kolla på, inte konstigt att FOX la ner serien 2002...
Efter de hade lagt ner TV-serien så ökade DVD-försälningen och man tog upp serien igen...