Café

49272 inlägg · 1044 ämnen

Festival- och konsertsommaren 2011

« · 1386451 Till forumet


Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
RubinCarter:

Jag är mest förväntansfull på Slayer och Megadeth, Anthrax har jag lyssnat på för lite för att bilda mig en uppfattning om dom. Metallica är alltid bra Live.
Kommentera

Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
ja då var det dags snart då för oss som inte fick tag i biljett. cirka 1,5h kvar tills det drar igång på SVT2. Går även att se på SVT-play.
Kommentera

Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
Poffa:

Då ses vi där då. Köpte precis några biljetter genom förköp.
Kommentera

Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
mattias - 74: De flesta världsartister gör mer än en konsert i veckan och tyvärr så är inte alla dagar lördag.
Kommentera

Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
mattias - 74: söndag och söndag?, det är semestertider i Sverige då.
Kommentera

Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
Wayne Gresky:

Jag skulle inte gå ändå utan jag bara tyckte det var märkligt att man lägger världens fyra största thrashband på en Söndag. Kalla mig gnällig :)

Själv skall jag se Maiden på fredagen och ev metaltown så jag får min beskärda del av hårdrock ändå. i sommar.
Kommentera

Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
mattias - 74: Banden sitter säkert och dricker paraplydrinkar resten av sommaren för att göra sin enda spelning på en söndag, och det bara för att provocera de som inte gilar konserter på söndagar. Du får väl maila arrangören och tipsa om att flytta det en vecka så att det känns rätt för dig att gå.
Kommentera

Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
Poffa:

Tycker ändå man kunde lagt det en fre eller lör nån annan vecka. Söndagar är ju inte direkt konsertdagar om man ser tillbaks på det man gått på själv.
Kommentera

Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
mattias - 74: För att Maiden spelar fredag?
Kommentera

Sv: Festival- och konsertsommaren 2011
Poffa:

Varför lägger man detta en Söndag?
Kommentera

Festival- och konsertsommaren 2011

Här hade man bokat in sig vecka 26 i Göteborg för att se Where The Action Is (Coldplay, Glasvegas mfl) och Iron Maiden, hemresa söndagen den 3/7. Och så kommer bomben idag.

Big Four spelar i Gbg 3/7. Slayer, Anthrax, Megadeth och Metallica!

Man stövlade rakt in till chefen och begärde förlängd ledighet. Vilken jävla konsert-vecka man får.

Kommentera

« · 1386451