65selander:
Bilden, tack! Ett dygn har gått och nu är det bäst för dig och din lekamen att du kan visa upp den. Annars blir det 50 armhävningar.
Metal Guru: Jag håller med dig! Jag satt igår och snokade på så väl Masarnas som Luxo Stars fotogallerier, såg Tony Richardsson i keps och en massa sladdare i vänstervarv men hittade ingen målgång. Den bild som presenterats därifrån förkastade jag, den visar en kille som stegrar motorcykeln. Hur vet man att det är över mållinjen? Det är väl snarare efter målgång det firas med bakhjulsåkning?
Nej, ska det göras armhävningar ska de göras av någon annan än dig.
Metal Guru:
Straffas kan du alltid göra. Armhävningar, ölhävningar eller helt enkelt en tillsägelse. Vi får väl se vad Tävlingskommitén säger i det här fallet. Beskedet dröjer dock minst lika länge som det tar för Disciplinkommitén att fatta sina beslut, med andra ord får du ditt straff någon gång i sommar.
Metal Guru: Jag håller inte med din speedway och Friscos bild var tveksam men här har du [url=www.lotustrading.com/juliasdream.JPG]Julia's Dream[/url] så att vi kan gå vidare.
Metal Guru:
Du är nu farligt nära att få göra straffarmhävningar för att ha önskat då det inte är din tur. :-)
Metal Guru:
TävlingskomMiténs beslut kan varken ifrågasättas eller överklagas. :-)
Helg Ernest:
Powerball är ett träningsredskap för armar och axlar som bygger på gyroteknik. Man skall helt enkelt rotera ett bollen med handkraft och på så sätt sätta fart på gyrot. Eftersom man inte kommer upp i så höga varvtal så att ett stabilt gyro uppnås så kommer bollen att motverka dina rörelser.
Om man har tränat en del med bollen kan man nå upp i så pass höga varvtal att bollen genererar ungefär 20 kg:s belastning. Beroende på hur du håller bollen och runt vilken punkt du ger den acceleration så kan du träna olika delar av armar och axlar.
Helt klart är i alla fall att det känns på då man använder den och den är dessutom rolig. Jag har min liggande här på jobbet och kör med den varje dag, men då jag inte använder den så gör någon annan det. De kan helt enkelt inte låta bli den.
Vill du veta mer kan du alltid läsa på länken.
Poffa:
[url=www.dino.se/product.php?pid=116&PHPSESSID=87a6dbfb2ce8322c1d5d41dd4def8d0f]Powerball var det beställt[/url]
Jag önskar mig en bild på Brynäsfans i Prag under EHC
Salle:
Den enväldiga tävlingskomittén, dvs jag, har tagit upp detta och kommit fram till att Frisco inte tilldöms något straff denna gång.
"Jag önskar mig en bild på Brynäsfans i Prag under EHC
Så det är bäst att du publicerar den där bilden, annars jävlar.... ;)