Bissett19:
Jag är mycket upprörd över att du döpt om mig! Hmpf.
Jag önskar mig en bild på en HS:are som är tagen utan personens vetskap.
NuMo: menar du den här kanske: James Finlayson !!
Mannen till vänster!!!
NuMo: 1:a och 3:e är godkända alternativ så önskan är din.
2:an är en schysst bild på en schystt brutta men 4:an är nog magstark och ucsh så äcklig.
NuMo: I hitta bilden-racet så vill jag fortfarande se Allison "Allie" Jones.
Natalie Portman i Leon-grejen var bara en fortsättning/kommentar till din "kär i Jodie Foster"-utflikning.
NuMo: 9år boende i Sollefteå och kär i en 14-åring från Hollywood i dubbel bemärkelse. Oddsen för den kan inte ens en Cray räkna ut tror jag.
Fast det är väl det som är charmen med film. Att man kan få fantisera sig bort. Ibland kan det dock nästan gå överstyr. Efter att vi kom ut från Leon på premiärkväll så säger en 22årig polare. "Jag är kär... I en 12-åring... Är det fel???"
NuMo:
[url=www.tcp.com/~mary/jf7st.jpg]Lallulah sexigt tillbakalutad[/url] på vad jag antar är Fat Sam's Grand Slam
Vi fortsätter på filmtemat. Jag vill se Allison "Allie" Jones.
[url=www.moviesounds.com/fmj/faithful.wav]Vapenromantik av den värsta graden[/url]
65selander: är det Magnus Lindqvist till höger?
Jag vill ha en bonusbild medan vi väntar på din nya önskan, jag vill se en scen ur Full Metal Jacket.
65selander: 6:e person skall det vara.
Deras supporterordförande bjöd på Tårta och öl, sprit, Böhmisk sekt efter matchen
[bild]fanklub.adt.cz/Foto/1999-00/3Brynas/007.jpg[/bild]
Nu kan mobben dra tillbaka drevet.
[bild]fanklub.adt.cz/Foto/1999-00/3Brynas/001.jpg[/bild]
Själv så står jag 5:e pers från höger högst upp (sant)
Paddan:
Ok, alla ställer sig i ring runt 65Selander.
Bild eller armhävningar, valet är ditt 65:an!!!
Poffa:
Den duger, fast det hade varit kul att se vad någon annan hade lagt ut för bild.