knaskamilla: Skoter, herrelös, fastnat är med. Uppförsbacken är lite men ändock uppför. Dessutom är den ganask rolig.
[url=www.nyxsecurity.se/img/imagebank/SKOTER-031123-034.jpg]Heter det inte SNÖskoter...[/url]
NuMo:
Det ser iofs ut som att den fastnat i en utförsbacke, men du får önska vidare ändå.
Salle:
Synd att du gick miste om alla coola bilder för att jag såg fel på parkeringen... ;) Jag önskar mig en bild på en herrelös skoter som fastnat i en uppförsbacke.
knaskamilla: Bilden är godkänd. Men ingen bonus för det där är inte ett möte... De vänstra är ju parkerade.
Your wish is our demand...
knaskamilla:
Fast när jag tänker efter kanske det vänstra är en parkering? Äh, saksamma.
För att undvika armhäveri så lägger jag ut en bild.
[bild]www.ericharshbarger.org/lego/images/choa/eiffel_25s.jpg[/bild]
Sen önskar jag mig en bild på ett Down-Underiskt Vägtåg. Bonus för en bild på ett möte mellan 2 sådana.
Salle: Då NuMo vill göra det lite svårare så gör jag ett tillägg till min önskning.
Jag vill se ett känt byggnadsverk byggt av LEGO®. Fast bilden får inte vara tagen på ett Legoland®.
NuMo: Okrå... Hittade en förklaring (tyvärr på utrikiska)
Technically, the super-hero in the red outfit with the lightning bolt and the white cape is not SHAZAM. SHAZAM is the egyptian wizard who grants Billy Batson the ability to transform himself into Captain Marvel.
Part of the confusion regarding the name SHAZAM is that "SHAZAM" is a much more distinctive name than "Captain Marvel". Marvel Comics have had a number of characters of the name "Captain Marvel" and hold the current trademark on the name. Thus, "our" Captain Marvel comics are published under the title of SHAZAM.
[url=members.ozemail.com.au/~scunge/shazam/#whois]Who is Shazam?[/url]
Så då vill du se en bild på den Egyptiska trollkarlen. Kunde du inte ha skrivit det :-).
[bild]members.ozemail.com.au/~scunge/shazam/cover7.jpg[/bild]
Jag vill se ett känt byggnadsverk byggt av LEGO®
NuMo: Hmmm
Hur förklarar du denna dårå...
[url=members.ozemail.com.au/~scunge/shazam/SupvsCap.jpg]Superman vs. Shazam≠[/url]
NuMo: Är detta rätt dårå???
[bild]www.kenpiercebooks.com/shazam.jpg[/bild]
Nog är Sannes bild bra lik...
NuMo:
Jag har aldrig hört talas om Shazam, men kan detta var rätt tro?!
NuMo: Så du menar att nedanstående CtrlC+CtrlV är en önskning...
"NuMo: Önskar mig en bild på en HS:are som är tagen utan personens vetskap?"
Är krumeluren i slutet på meningen ett önsketecken numer. Ja se den moderna svenskans utveckling.
Helg Ernest:
Never! Du får väl förresten efterlysa HS:arna i de böcker där de troligast skriver, om du absolut vill veta vilka de är.
Nå, släng fram en bild på Poffas önskan nu...
Helg Ernest:
Jag vet att minst en av personerna på bilden är HS:are, och att han inte visste när bilden togs att han blev fotograferad. Eftersom jag önskade bilden kan jag därmed ge Poffa godkänt. Fusk hade han inte kommit undan med...
Helg Ernest:
Här namnges ingenting. Inte utan deras specifika medgivande. Vi vill inte bryta mot PUL.
knaskamilla:
Ja, men då fixar vi väl det.
Jag önskar mig en bild på en HS:are som är tagen utan personens vetskap.
Paddan:
Då önskar jag mig en bild på Stenmark i sin toppluva. Gärna med laggen stående lite käckt mot axeln.