Paddan:
Då önskar jag mig en bild av Lugnvik i Kramfors kommun. Bilden får INTE vara ett svartvitt flygfoto hämtat från Lantmäteriet eller liknande.
Paddan:
Hmmm. Jag hade önskat mig ett fotografi, men jag inser att jag var oförsiktig och skrev bild. Så jag tvingas nog godkänna den. Damn!
Du önskar.
Jag vet att jag är gammal och senil, men någon gång borde jag ju hinna med att få fram en bild först, men närå, jag har inte skuggan av en chans. Ni är ju proffs på att hitta/få fram bilder.
Frisco: En pub på High Street var det. Tyvärr så har den lite taskiga öppettider numer.
[url=www.route79.com/assets/images/150504-4.jpg]Prince of Wales 612 High Road, N17 9TA [/url]
Sannes:
Du skulle ha varit vaken när NuMo önskade sig en båt. Det borde du ha kunnat kirra... ;)
knaskamilla:
Haha, det hade jag förhoppningsvis klarat av, men helt säker är det inte....
Frisco: ajdå... Men skam den som ger sig.
[url=ultimatepubguide.com/images/pubs/396_1.jpg] The Cockerel[/url]
Frisco: Du smalt (?) säkert in fint där med din fotbollsfrilla...
Jag vill se en ickeröd Ducati 851. Bonuspoäng för åkbild.
Sannes: Jorå det är det. Lite liten bild dock, men klart godkänd.
Vassego och önska.
Salle:
Jag får inte större bild än så, jag gör något fel, vet dock inte vad. Men jag kommer nog på det snart, tror jag.
Önskning var det, vad sägs om en livebild på Shannon Weaver, bilden skall naturligtvis vara tagen i Uddevalla.
Paddan:
Äh, jag som trodde att det skulle vara liiite svårt, men det var det ju inte.
Paddan, din tur att önska.
Paddan:
Snyggt. Man känner igen sig. Tyvärr är det inga ljuva minnen, driftsättningen tog dubbelt så lång tid som väntat och man fick befinna sig två veckor i Linköping. Dessutom luktade det allt annat än kräm där.
Bilden passar dock lämpligt in i min samling över pilkastningsmåltavleobjekt.
Din önskan.