Lägger till:
8) Flagga.
Som ett monument över vår förträfflighet ska vi ha en HS Summit-flagga, som vakar över oss. Så att ingen missar var vi är.
9) Klädsel.
Någon slags tröja med laganknytning vore kul på varje deltagare. Är matchtröja för varm mitt i juli?
Och så raskt över till något roligare.
Det låter som om de flesta av oss tycker lördagen 2008.07.12 är ett bra datum för HS Summit.
Nu är det dags att planera lite i stort:
0) Var.
Hagaparken är ett hett alternativ. Men kan även 'lantisar' utan SL-erfarenhet ta sig dit lätt?
1) Mat.
Ska vi ha knytis, eller ska vi fattigmanscarteringa något ätbart? Eller ska vi sätta några av oss att laga till något enkelt gott?
2) Lekar.
Vad ska vi göra? Tipspromenad? Brännboll?
3) Kväll.
Vad händer senare på kvällen? Ska vi gå på lokal, eller bara ha kalas tillsammans?
4) Regn.
Vad gör vi vid otjänlig väderlek? Ställer in är no option. Men nån slags reservplan måste finnas.
5) Övernattning.
Folk utifrån kanske behöver plats att sova. Difzi kunde hyra en lägenhet för crashing.
6) Arbetsfördelning.
Vilka gör vad?
7) Mera.
Plats för ytterligare funderingar, åsikter och annat.
Då det gäller övernattning kan jag erbjuda lite sängplatser.
1-3 st hemma hos mig, beroende hur man är redo och sova :)
Sedan kan jag hyra en lägenhet här på min gård för 100 kr per natt och där får de plats allt ifrån ca 1-5 personer om man tränger ihop sig lite :) Med andra ord sover på madrass :) Finns än en dubbelbädsoffa och rätt mycket golv med en kokvrå och dusch :)
Nu blir jag helt förvirrad... *snurrar runt runt på kontorsstolen* det ända datum jag hittar är 2008-07-12...*kanske jag är helt rörig i huvudet* men så pratar ni om lördag....*gaaa* vilket datum gäller? jag vill med!!! =) och är det en lördag så kan jag nog hjälpa till innan.... jag trallar helt enkelt ner på fredan =)