Café

49347 inlägg · 1044 ämnen

Jag mötte Lassie

« · 651660 Till forumet

Jag mötte Lassie
Har ni mött några kända filmhundar på sluet? Jag är svag för kändisar på ett lite FaddeåLindaiskt-sätt. Nu har jag bara några månader kvar i New York och utdelningen så här långt har varit väldigt mager. Förutom såna som jag betalat inträde för att se så har jag spottat följande kändisar på gatan:

1) En birollsinnehavare i Sex and the city, bögkompisen som var med på modevisningen när huvudpersonen skulle gå på catwalken nästan naken. Alltså inte han skalliga bögkompisen utan den andre killen som skulle paras ihop med flinten men som inte var intresserad.
2) Han grannen till Al Bundy i våra värsta år.

Ni ser, det är så dåliga noteringar att jag inte ens vet vad de heter. I Stockholm har jag sett massor av dokusåpakändisar och i Sundsvall har jag sett både Kjell Lönnå, Melodi MC och Leif Foppa Forsberg.

För att muntra upp mig i den här misären vill jag veta om någon har några intressanta Lassienoteringar att dela med sig av. OBS! Hockeyreferenser är förbjudna. Jag börjar:

Min frus bästa kompis jobbar med en kille som är buksvåger med "prisuppläsarrösten" i Jeopardy.
Kommentera

« · 651660