Café

49351 inlägg · 1044 ämnen

Maidens nya singel

« · 788327 Till forumet

Sv: Maidens nya singel
mattias - 74: Du valde rätt dag att gå. Fredagens spelning var riktigt bra. Men lördagens var ett par snäpp bättre. Stämningen i publiken var en helt annan. Tråkigt att detinte blev något Scandinaviumbesök för min del, ljudet brukar vara bättre där än i Globen.
Kommentera

HF:

Ljudet var ju jättebra i Globen tycker jag, kul och se Eddie i pansarvagnen =)
Kommentera

mattias - 74: Tycker det var typ godkänt, inte så mycket mer. Pansarvagnen var cool.
Kommentera

HF:

Testa dina Maidenkunskaper !!

Inte det svåraste testet jag gjort kan jag säga!

Tror att TOM de som inte gillar Maiden så mycket fixar alla rätt =)
Kommentera

mattias - 74:
Jag testar. Märk att jag katalogiserar Maiden som 'sånt där nytt trams'.
Kommentera

Metal Guru:
Det var inte mycket till quiz. Afrika var tuffare.
Lite humor var det dock.

Kommentera

mattias - 74: Oerhört korkade frågor måste jag säga.
Kommentera

mattias - 74: FAN, skulle vilja se maiden varje dag ;). Är inte helt inläst på nya skivan, men h-lv-t- vad bra det var. Stämmningen höjdes avsevärt när fear of the dark började. Man rös igenom hela konserten, så ruskigt bra. Nu får man vänta till 2008 då dom kommer till ullevi :) Bruce sa att det kan bli 2 spelningar på ullevi. Längtar redan :)
Kommentera

Boråsindian: Nej en på ullevi och en i stockholm:)
Kommentera

willysson: Bruce sa att det kan bli 2 på ullevi och 1 i sthlm.
Kommentera

Boråsindian: Får bli att köa då... kanske skall börja redan nu :)
Kommentera

mok: hehe ja, biljetterna lär gå åt när dom släpps. vet ej när dom släpps men dom kommer till götet sommaren 2008. Ser rean fram emot det, även mina 2 söner gör det. Dom har lyssnat in sig på maiden nu :). Så det blir en liten familjedag då :)
Kommentera

Boråsindian: 2008 kanske min äldsta dotter e redo :) 6 år gammal då... man skall ju börja i tid sägs det. Men det får bli då det först skall man ju ha biljetter.
Kommentera

mok: Precis, man ska ha biljett. Har haft det flytet att jag har fått biljett varje gång jag har ringt. T.ex. maiden, metallica, Guns n roses (ringde åt en kompis då). Så jag hoppas få biljetter då också. Men så populära som maiden är i sverige, så lär det bli 2 spelningar på ullevi :)
Kommentera

Boråsindian: Är egentligen ingen Maiden fantast men var på Ullevi sistdå jag fick en biljett av en polare o ångrar inte direkt man hakade på om man säger så :)
Kommentera

Boråsindian:

Dalfolk i Sthlm =)
Kommentera

mattias - 74: Två uppslag om bröderna Hårdrock idag i pappersupplagan av Aftonbladet. Jag kanske är blind, men jag hittar det inte på websidan.
Kommentera

Paddan:

Nej jag hittar den inte heller, får väl köpa papperstidningen då...
Kommentera

« · 788327