Café

49349 inlägg · 1044 ämnen

Ny DM platta till hösten

« · 569643 Till forumet

Sv: Ny DM platta till hösten
Dream Team: Håller med 101 var nog den absoluta toppen.
Kommentera

Stigsson: 101-konserten dom visade nyligen på SVT hör ju till klassikerna. Där var nog bandet på toppen av sin karriär.
Kommentera

Stigsson: Ojdå, det låter riktigt spännande. Får väl nöja mig med remixtrippelcd:n och Precious i väntan på albumet.
Kommentera

Paddan: Med tanke på att ryktet säger att plattan kommer bli "back to the 80´s sound" så vet jag redan nu att jag kommer bli supernöjd.
Kommentera

Stigsson: Så den släpps inte förrän 3 oktober, den har man ju haft på hårddisken hur länge som helst känns det som. En riktigt bra singel och jag hoppas att albumet blir minst lika bra.

Här kan man om inte annat skaffa sig Precious redan nu.
Kommentera

Ny DM platta till hösten
Ny a singeln "Precious" och nya plattan "Playing the angel" med Depeche Mode släpps senare i höst. Tyckte att det varit lite för mycket Iron Maiden snack under detta året så jag fick lov att skriva om något annat. ;-)

Release dates:
Precious single: October 3rd (UK / Europe), October 4th (USA).

Playing The Angel album: October 17th (UK / Europe), October 18th (USA), October 13th (Japan).

Playing The Angel tracks: "A Pain That I'm Used To", "John The Revelator", "Suffer Well", "The Sinner In Me", "Precious", "Macrovision", "I Want It All", "Nothing's Impossible", "Introspectre", "Damaged People", "Lillian" and "The Darkest Star"
Kommentera

« · 569643