Blizzard:
Brukar ni aldrig spela Powerplay?
Brukar köpa in mig på andelar i butiken nere vid butiken där jag bor och det har gått riktigt bra på slutet. Förra månaden vart det vinst i nästan alla spel dom gjorde så det blev runt mellan 200 - 800 kronor per andel beroende på vad oddset var.
Idag är det 12 andelar a 20 kronor på denna rad.
AIK - Linköping 1
R Gynge - C Söderberg 1x2
Brynäs - DIF 1
HV - Timrå 1
J Krog - m Murley 1x2
Mora - Örebro 1x2
Tingsryd - Rögle 1xw
Västerås - Sundsvall 1x2
Riktigt roligt spel det här. Håll utkik ;)
243 rader a 12 andelar.
dagens självklara spel pojkar är att Max Friberg gör mål någongång i matchen han står i de sjukt bra oddset 9,75, då ska man komma ihåg att han kommer med sjukt bra självförtronde, har en tränare som satt han i första kedjan och han kommer att få flera pass utav Bremberg. han sätter minst en balja idag, det DÄR ska ni spela på ikv!
Blizzard: Själv valde jag att spela när jag hörde att Bäckström var borta. Spelade 1:a på Florida-Vancouver och 1:a på LA-WC.
Tyvärr kunde jag inte låta bli att höja oddset så det blir inga vinster om inte jag får in ES-matcherna ikväll. :(
Hoppas på X AIK-Link, 1 på Brynäs-DIF, 1 på HV71-TIK till dryga 40 gånger.
Redigerad kommentar
Blizzard: Första matchen står ju mellan två lag helt under isen. Båda lagen kommer från förluster, men tog poäng i sina respektive matcher innan. Kings saknar Penner och Gagne, Caps saknar Bäckström, Semin och Green. Känns svårtippad nånting.
Den andra är mellan två hetare lag. Nucks har vunnit sina två senaste, Panthers förlorade senast. Också svårtippad, men fördel Canucks.
Personligen skulle jag inte spela på någon av matcherna.
Har typ NOLL kolla på NHL iår, men ska fan lyckas vinna lite på skiten någongång iår. Så vilka tror ni vinner (helst folk som har lite koll på NHL)
Los Angeles Kings vs. Washington Capitals
Florida Panthers vs. Vancouver Canucks
Brayden Schenn - 33' (Matt Carle) | ||
Claude Giroux - 35' (Maxime Talbot, Scott Hartnell) |
Blizzard:
Själv väntar jag tills imorgon då jag tänker spela QPR samt Flyers i Winter classic mötet. Känns som 2 bra spel... Avvaktar såklart skador och startelvor men det lutar på en dubbel med Flyers och QPR med medelinsats.
willysson:
Bommade Detroit i natt men sånt är livet. bara en selma åt helvete. Nu sparar vi oss till Annandagen då det är massvis med matcher i flera olika sporter. B.la den klassiska annandagsbandyn och nästan full omgång i PL samt ES hockey...
Portello: i 11 år var det mitt "yrke" och jag saknar det gravt.
Känner mig som mest levande när jag sitter med marker framför mig och en kortlek i handen:)
"Life is lived out on the line. The rest is just waiting."
Hihi! Råkade få in en tia på.
K Klubertanz | 25.00 |
Flipperspel är roligt.
mattias - 74: nice! grattis =) de skålar vi på! Hoppas du har de roligt med polaren din :)
Blizzard:
Härlig vinst ;)
10.12.2011 22:00 | Real Madrid - Barcelona (Xavi - Barcelona) | Will score | Will score | 7.50 | Vinst | |
Spel | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Systemspel | Totalt odds | Antal spel | SEK Din insats | SEK Total insats | SEK Total vinst | ||
Singel | 7.50 | 1 | x | 30.0 | = | 30,00 | 225,00 |
Totalt | 1 | 30,00 | 225,00 |
Paddan:
Leksand lär inte vinna om man uppträder som man gjorde mot Borås. Chansade med x2 på SAIK - DIF. Elitserien är skitjämna och alla slår alla , blir såvrt men kul med späningen ;)
Paddan:
Måste handla julklappar också ;)
Spikat er på Powerplay. lämnat in för 32 kronor Spikade även Frölunda då Brynäs är i en liten dipp samt Malmö som sparkade Stömberg och lär få en nytändning ;)
Redigerad kommentar
renen:
Jag spelar inget idag. Lilla julafton i helgen med massvis med hockey och fotboll.
Olle:
Trippel idag.
Liverpool
Bari
Sevilla
Odds runt 6 gånger. Insats 50 :-
Denna borde sitta ;)
mattias - 74: bara Timrå som gjorde jobbet.
Värre men min skit trippel 27ggr pengen på Växjö, HV och DIF. Luleå kvitterar mot DIF med 2min kvar -.- suck.
NuMo:
Frölunda gjorde ju sitt jobb. Eller inte.. jävla piss.
mattias - 74: Hatar nya HS.
Girigbuken NuMo trodde han fått ett saftig bett på gaffeln.
Blev tvungen att uppdatera svenska spels sida, jag befann mig på livebetting - Modo. FBK.
Plötsligt ser jag 33 gånger pengarna om Modo vinner. - Fan, ett felodds! Det måste jag utnyttja. Snabbt in med en hundring på Modovinst.
Efter färdig insats ser jag att det gäller matchen Sporting Gijon - Real Madrid matchen står 0-1.
Går bettet in så har jag tjänat en hacka. :o(
Blizzard:
Idag spelar jag MoDo igen , lägger till Frölunda och Timrå på en trippel. Brynäs måste förlora snart ;)
insats 20 :- :)
Redigerad kommentar
Berglund:
Dagens trippel:
MoDo
Southampton
West Ham
15 gånger pengarna ;)
insats 30 :-
Redigerad kommentar