hellge:
Ingen nyhet kanske men 2045 är det final i Champions League på Tv 6. Jag fick i alla fall se matchen, kärringen vek ned sig :)
Bissett19:
Ja förbannade laptop, :)
Speciellt det där med att man skulle röka under fläkten med campari juice stämmer så in i helvete, känner igen mig till 100 % :)
Nån mer än jag som har sett Schyffert briljera på tv med sin syn på 90 talet? det var mycket där man kände igen sig i.
scim: Jag håller med dig. Jag har ju läst all denna matte, plus en del på högskola och det är väldigt sällan man har någon nytta av det. Och detta säger jag som trots allt använder en hel del matte i beräkningar av effekter, lastbarhet och liknande saker på de anläggningar vi levererar.
Tittar man på de tekniska och naturvetenskapliga programmen på gymnaiset så borde dessa ha mindre matte och mer inriktning på det man verkligen vill läsa. Tekniskterna borde t ex få mer fysik och teknik medan naturvetarna får mer biologi och allmän naturvetenskap.
Men däremot, tar han 5000Kr bara för att försöka göra ett föl, och om han lyckas ja då kan han inkassera 40´Kr till.