Café

49347 inlägg · 1044 ämnen

Tv-tipset

« · 649808 · » Till forumet

Sv: Tv-tipset
Nu är det RBK-MIF på Viasat. Ett j-ä liv på läktaren får hoppas att matchen blir lika bra också.

Tror själv på en jämn match med mycket stök

Kommentera

Hoppas ni ser på matchen ni som kan en riktigt bra match. Rögle leder med 3-1. MIF var inte med i 1:a men nu i 2:a så har dom markant press på RBK. RBK fick en straff i numerärt underläge när Jönsson drogs ned. MIF skulle haft en utvisning till också eftersom Hirsch kastade klubban i momentet efteråt. Tror att domarna hade blåst redan men jag hörde då ingenting och inte dom på Viasat heller.

Kommentera

65selander: Jag tror att Rögle fick straff för att målvakten kastade klubban. Jönsson var inte fri när han blev neddragen.
Kommentera

Frisco: Det förklarar ju varför jag inte hörde någon avblåsning eftersom det var en avvaktande från början.
Kommentera

KALLA FAKTA!!

Kalla Fakta granskar ikväll Kungens Pengar

Han har tydligen fått Eu Bidrag på 7 Miljoner trots sin stora förmögenhet....

Sedan arrenderar han en stor Gård där han b.la slipper fastighetsskatten och endast betalar 2000 :- per år... Intressant och se detta ikväll!
Kommentera

mattias - 74: Alltid kul hur "makthavarna" smyger o glider med sina saker i detta landet.
Kommentera

THE RAMONES
SVT 1 - 22.35 End of the century - historien om The Ramones.

Verkar mycket lovande, bara att se "bröderna" som skapade låtar som:
The KKK Took My Baby Away, Blitzkreig Bop, Sheena Is A Punkrocker m fl - det räcker för mig.
Kommentera

westerlind: Lysande !

Jag höll nästan på att glömma bort att det gick ikväll.

1,2,3,4....

Kommentera

JD: ...och nu börjar det - gabba-gabba-hey!
Kommentera

I afton klockan 22:30 på SVT2 rekommenderas varmt:

Kommentera

Mats Edström: Ah en underbar film måste jag säga :)
Kommentera

mok: Är det säkert att du inte vil ha en liiten ynka pralin till? Riktigt säkert....?

KABOOM!

En underbar scen ur filmen! ;-)
Kommentera

Zappar mellan hockeyn och Nisse Hult. Vilket jädrans roligt program alltså. Loa är klockren som Bellman

Kommentera

Okej, detta är väl inte ett TV-tips, utan mer ett DVD-tips. Men den här tråden får helt enkelt duga lika bra, då DVDns innehåll är hämtat från brittisk TV. Är det någon som har haft tillfället att se en serie som heter "Little Britain"? Där drivs det kopiöst mycket med allt vad heter feta människor, gayvärlden, samt allt annat som på något sätt sticker ut i samhället. Detta färgat av brittisk humor, på det sätt som bara den kan vara. Rätt så rakt på sak, inget direkt hymmel och sådär. En klar favorit!

Kommentera

Dream Team: Ah, en helt underbar serie med bland annat Daffyd, Llanddewi Brefis ende bög, och Vicky Pollard den arketypiska tonåringen som talar obegripligt fort 
Kommentera

För övrigt är det Terminator 3 på tv just nu. Jag minns inte att den var så kass men tydligen var den det. Frågan är om detta ör Arnolds sämsta insats som skådis någonsin. Han är mest en parodi på sig själv.

Det här är verkligen en ökenfilm. Se inte denna.
Kommentera

Dragan 2k: Celta-Real på fyran plus.........
Kommentera

Dragan 2k: Nu är väl dessutom fyran på gång? Men då ryktas väl Cameron vara tillbaka i kulisserna vilket bör höja filmen en aning. Men oavsett så måste han ju göra en uppföljning på trean känns det som...dessvärre.
Kommentera

Dragan 2k:

Arnold spelade vä'l gravid i en film också om jag int emissminner mig? Utan att ha sett den måste den vara det sästa han gjort. Gillar Terminator fimerna. Bra effekter..
Kommentera

mattias - 74:Filmen du tänker på måste ju Vara Junior där även De Vito är med.
Kommentera

Dragan 2k: Du har helt rätt, den dammsuger. Dåliga skådisar, dåliga effekter och dåligt manus. Enda som var något sålunda var Kristanna Loken som bara går runt och ser snygg ut, det är det enda pluset och det är betyget den får också.
Kommentera

TV2. Dave Chapelle Show. När börjar det? Om några minuter. Missa EJ!
Kommentera

Dragan 2k: Tyvärr, jag måste passa. Har 5 teveapparater men ingen mottagning. Om du nu inte visste om det :o)
Kommentera

250kg kärlek: Haha. Förlåt 250. Här gnider man in smärtan ännu djupare.
Kommentera

TV3 visar just nu en riktig må-bra-film som dessutom har sportanknytning. Tur man har video.

[url=www.imdb.com/title/tt0097351/]If you build it, he will come. [/url]

Kommentera

Dragan 2k:

Klockan 20.00 startar filmen cujo på tv 4 film. en riktigt bra rulle. för er som inte skall se hockeyn alltså.. jag skall se den iaf :)
Kommentera

mattias - 74:
Den filmen har jag länge velat se. Synd bara att den är samma kväll som man redan har bokat in tvn för att glo på canal+sport..
Får kanske banka liv i videon
Kommentera

piff:

Banda hockeyn då... :)
Kommentera

mattias - 74:
Inte en chans!
Kommentera

mattias - 74: Uttrycket "Beware of dog" har väl sällan känts mer aktuellt än i den filmen! En riktigt bra rysare som lugnt sagt håller en fast vid TVn! Sitt ner och njut! ;-)
Kommentera

Dream Team:
Om den är riktigt läskig finns det inte en chans att jag vågar se på den själv. Den ska nog ses en lördag eller fredag kväll med kompisarna
Kommentera

piff:

ähhh den är inte alls otäck... :)
Kommentera

mattias - 74:
Kanske inte för dej men för en liten lättskrämd 15årig skitunge är den nog det!
Kommentera

Dream Team:

mm den är riktigt bra... men själv föredrar jag poltergeist om vi nu snacka rysare.. kanonrulle, skrämmande från början till slut....
Kommentera

piff:

hehe ok.. skojae bara..
Kommentera

mattias - 74:
Om vi ska snackar skräck så måste jag dra upp hitchcooks the birds. Jag har haft fågelfobi sen dess och det är snart ett år sen jag såg den...
Kommentera

piff:

Ja det är också en klassiker. fredagen den 13:ende filmerna är så dåliga att man skrattat åt skiten...
Kommentera

piff: Huvva....precis samma för mig. Men jag såg den när jag var liten...och har haft manisk skräck för det mesta som flyger sedan dess :S
Kommentera

piff:

Den kåken har jag besökt i en "James Wolner Tour", då jag också blev antastad av en transa på en bluesbar. Finns i Bodega norr om San Fransisco.

Den historien skulle jag kunna berätta nångång. 

Kommentera

Metal Guru:

Det får du göra nu när du redan börjat ....
Kommentera

mattias - 74:

Har en James Wolnerlåt i mitt filarkiv. 

Kommentera

...under rubriken "lite sjysst finkultur"
Kommentera

Mythbusters Söndag 21.00 Discovery

Måste ses.
Kommentera

Portello: Helt klart, ett program med Kari Byron som medverkande får ju bara inte missas.
Kommentera

Paddan: Hennes medverkan skadar ju inte om man säger så.Men visst skulle man se det även om hon inte var med.
Kommentera

Engelsmannen som gick upp för en kulle men kom ner från ett berg

TV4 14:10

En fantastisk film.
Kommentera

Frisco: Den fetkolliderar ju dock med det mesta.
MotoGP-kvalet på Eurosport (14.00) och Hegerfors lördag med bla Liverpool-Everton & en hockeysemi på Femman (13.30).
Kommentera

Salle: Du måste skaffa dig ett liv.
Kommentera

« · 649808 · »