Café

49285 inlägg · 1044 ämnen

Var är vi?

« · 475457 Till forumet

Sv: Var är vi?
65selander: Hmm, handlar det inte om en viss Johan Tellström, eller har jag cyklat helt vilse i snöstormen.
Kommentera

250kg kärlek: Äh höger och vänster är ingenting mot den som vi sponsrade i Eskilstuna Zoo "Brooklyn" som är en vit tiger fast nu lever den uppe i Lycksele som en viss gammal Brynäs spelare som har bytt namn som spelade tills sig ett kontrakt i Luleå.

-99 så var denna spelare bänkad i MoDo, Bäckman förstod väl inte hans kapacitet-

Vem är han, han har förövrigt spelat i "Fördel..."

Hans förnamn skall in i lodrät sex och hans efternamn i vågräät tolv tillsammans så bildar dom lösnigen i korsrätt sjuttiosju

Valde att göra en enkel fråga eftersom jag måste nanna nu :-))
Kommentera

Dream Team: Stämmer alldeles utmärkt det. Närmaste större stad ligger 10 minuters tuk-tuk färd från detta ställe. Kortet omfattar egentligen 3 ställen, ett ställe för varje beach du ser. Beachen längst upp är paradiset för singlar, de två närmaste är mer för barnfamiljer eller de som inte är ute efter att "ragga".

Paddan: Du är fasligt nära sanningen. Det enda som egentligen skiljer sig från metropolen Skäggsta är dessa små skapelser. OBS! Den till vänster och den till höger ;O)

Kommentera

250kg kärlek: Någonstans i Thailand?
Kommentera

250kg kärlek: Äh, den var ju löjligt enkel. Skäggsta hembränneri, såklart...
Kommentera

Var är vi?
Så här när snön faller och värmen är långt borta kan jag ibland önska mig bort till varmare ställen. Lite stolt är jag att ha knäppt det här kortet som för övrigt är spritt världen över (jaja, inte min bild dårå, men en snarlik).
En enkel fråga, förmodar jag: var är vi?
Kommentera

« · 475457