Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

Espen Knutsen?

« · 351827 Till forumet

Sv: Espen Knutsen?
heart: Hoppas ni skrattar lika gott nästa säsong när tömmer buren...
Kommentera

tobbe_88_: alias "schampo"
Kommentera

heart: Espen Knutsen hahahaha
Kommentera

difzi: Han fick ju mer betalt i Ryssland så varför skulle han välja djurgården då? han ä väl inte dum eller... Han sa ju att pengarna spelade en rätt så stor roll när han valde ryssland istället för sverige o djurgården
Kommentera

de va synd att vi inte fick espen,,men vi har ju andra bra spelare,,men de skulle ha varit riktigt bra om han kom till dif ändå
Kommentera

Gone:
Min norska är heller inte den bästa, men jag läste om det någon annanstans. Minns icke vart dock.
Kommentera

Gone:

Japp ännu en som fullt förståeligt väljer stället med mest pengar. Men man får väl hoppas att han kommer i höst som han säger, det beror väl på vad för erbjudanden som hinner komma under sommaren isåntfall...

Synd hade gärna sett honom i LLA när DIF är på besök
Kommentera

Danne_L: Fast läser man här i stället så verkar det ju vara ungefär som jag gissade efter att ha läst norskan...
Kommentera

Danne_L: Klar var väl att ta i? Helt uppenbart verkar dock att han är väldigt sugen på de ryska rublerna. Ett troligt scenario att utläsa i den där artikeln är att han går till Moskva och lirar där den här säsongen ut. Sen är det bara att hålla tummarna att han ikläder sig tjugoettan i våra färger fram emot höstkanten.
Kommentera

Altono:

Dock så är han klar för Dynamo Moskva...
Kommentera

Espen är nu friköpt.

www.vg.no
Kommentera

DIForever: jo, men vi säger så så får de bli så ;)
Kommentera

difzi: Man kan alltid hoppas...
Kommentera

DIForever: jo, de é klart men vi utgår ifrån att de stämmer ;P
Kommentera

difzi: Man vet ALDRIG med media, när de håller på och spekulerar...
Kommentera

DIForever: varför skulle den inte stämma?
Kommentera

Frasse: Jahaja, där ser man... hoppas att det stämmer bara.
Kommentera

En länk till om Espen för er som ännu inte har sett den.
Kommentera

Altono:
Verkar som om CBJ och Espen inte riktigt kan komma överens om hur mycket det skall kosta Columbus att lösa Espen från kontraktet.
Spännande fortsättning följer
Kommentera

Altono: håller måg me dig =D han kanske bestämmer sig för att återvända till dif för en längre tag :P få han kontrakt går ut i nhl =D
Kommentera

Altono:
Nä det tror jag inte , han nerskickad till farmarlaget bara .

Beror på om columbus vill släppa han eller låna ut han det eller om han bara nerskickad för få matchträning efter skadad .
Kommentera

Frasse:

Hjälp mig: Är det kört nu eller?

www.bluejackets.com/news/press/arts/1766.0.html
Kommentera

jag fick alldeles nyss detta mail ifrån en polare i norge:

Stor sannsynlighet for at han snart er klar for Djurgården. Han vil jo
det selv. Det står bare på CBJ. De må betale ham ut av kontrakten.
Kommentera

Altono:
Skulle Espen välja Lugano framför Djurgården så handlar det om pengar .
Dock har man redan kunnat läst i både VG och AB att han inte i första hand tittar till pengarna utan att han vill få möjligheten att ha kul på isen igen .
Kommentera

Frasse:
Varför skulle Espen välja Lugano framför DIF? Någon som vet?
Kommentera

Altono:
Först och främst handlar det om att Espen måste bli löst i från sitt kontrakt med CBS och det kan ske i dag, imorgon eller om en vacka.
Sedan måste Djurgården självklart komma överens med Espen och detta med all säkerhet i konkurens i från åtminstone Lugano.
Kommentera

Frasse:

Vet du när det kommer att beslutas i ämnet? Man är ju så j**** nyfiken.
Kommentera

Om nu Espen kommer så blir det en klar förstärkning. Min personliga åsikt är att jag tror Espen passar bättre i Europa med stor is, då har han större utrymme för sin bländande teknik. Det tror jag är anledningen till att han inte lyckas i NHL.

Jag hoppas & VÄNTAR!
Kommentera

heart: de kommer ska du se, dif har gjort mkt å mer kommer de;) men tik kommer att vinna guld snart inte i år inte nästa men efter de då é de er tur =D
Kommentera

difzi: Mmmm.. Vi Timråsupportar ha ju inte fått uppleva nåt SM-guld än..
Kommentera

heart: jepp=) de va gamal goa tider de =) 11 april 2000 final emot MoDo, 13 april 2001 final mot fbk =D
Kommentera

difzi: Det kan jag tänka mej.. Dom vann ju SM-guld då också
Kommentera

heart: kan knäckte ju :P den truppen 2000-2001, va ju baar underbar =D
Kommentera

difzi: Jo, han va ju inte så dålig i Djurgården förrut precis
Kommentera

difzi:Med "Odhay" antar jag att du menar Johnny Oduya..men han är kanske svensk medborgare satt...
Kommentera

heart: jo, de va typ ett helt svesnkt lag, men odhay va ju me =) men de blir kul att få hem alla stjärnor, synd bara att sundin inte é intresserad.

schampo kanske inte har gjort så bra i NHL nu, men han kommer någ gör fint fint ifrån sig i DIF-tröjan..
Kommentera

difzi: Ja,han ha ju inte precis imponerat i NHL.. Skulle nog va en rba förstärkning för Djurgården.... Dom va väl det enda laget i elitserien som ställde upp med en helt svenskt lag igår... det ä ju starkt..
Kommentera

DIForever: skulle vara åtroligt kul att få hem honom, inte bara honom utan alla amdra spelarna i fån NHL =D
Kommentera

Espen Knutsen?
Fyf*n vad jag hoppas att Espen kommer hem... jag tror det skulle höja vårt spel oerhört, inte minst power play som kan nå astronomiska höjder med puckgeniet Espen i laget.
Kommentera

« · 351827