difzi: Han fick ju mer betalt i Ryssland så varför skulle han välja djurgården då? han ä väl inte dum eller... Han sa ju att pengarna spelade en rätt så stor roll när han valde ryssland istället för sverige o djurgården
Japp ännu en som fullt förståeligt väljer stället med mest pengar. Men man får väl hoppas att han kommer i höst som han säger, det beror väl på vad för erbjudanden som hinner komma under sommaren isåntfall...
Synd hade gärna sett honom i LLA när DIF är på besök
Danne_L: Klar var väl att ta i? Helt uppenbart verkar dock att han är väldigt sugen på de ryska rublerna. Ett troligt scenario att utläsa i den där artikeln är att han går till Moskva och lirar där den här säsongen ut. Sen är det bara att hålla tummarna att han ikläder sig tjugoettan i våra färger fram emot höstkanten.
Altono: Verkar som om CBJ och Espen inte riktigt kan komma överens om hur mycket det skall kosta Columbus att lösa Espen från kontraktet. Spännande fortsättning följer
Altono: Skulle Espen välja Lugano framför Djurgården så handlar det om pengar . Dock har man redan kunnat läst i både VG och AB att han inte i första hand tittar till pengarna utan att han vill få möjligheten att ha kul på isen igen .
Altono: Först och främst handlar det om att Espen måste bli löst i från sitt kontrakt med CBS och det kan ske i dag, imorgon eller om en vacka. Sedan måste Djurgården självklart komma överens med Espen och detta med all säkerhet i konkurens i från åtminstone Lugano.
Om nu Espen kommer så blir det en klar förstärkning. Min personliga åsikt är att jag tror Espen passar bättre i Europa med stor is, då har han större utrymme för sin bländande teknik. Det tror jag är anledningen till att han inte lyckas i NHL.
heart: de kommer ska du se, dif har gjort mkt å mer kommer de;) men tik kommer att vinna guld snart inte i år inte nästa men efter de då é de er tur =D
difzi: Ja,han ha ju inte precis imponerat i NHL.. Skulle nog va en rba förstärkning för Djurgården.... Dom va väl det enda laget i elitserien som ställde upp med en helt svenskt lag igår... det ä ju starkt..
Fyf*n vad jag hoppas att Espen kommer hem... jag tror det skulle höja vårt spel oerhört, inte minst power play som kan nå astronomiska höjder med puckgeniet Espen i laget.