Skapar en ny tråd för att diskutera finalen, då semifinalen är över :D
Skulle varit roligare att möta SAIK, men HV71 var ganska givna motståndare. De kommer bli en tuff, fart fylld och en helt underbart final-serie :D
Åter igen kommer Globen samt Hovet vara utsålt, biljetterna går som smör, ville köpa biljetter igår till den 3 final matchen hela aktiv sittplats var slutsåld. (Observera att biljetterna hade varit ute i ca 30 min) otroligt roligt att beskåda, fast jag blev snuvad på mina biljetter...
Avslutar mitt inlägg genom att citera en av gårdagens kommentatorer (glömt namnet): "De lyktar guld i globen, de lyktar guld om Djurgården. Detta är Djurgårdens slutspel"
Skulle varit roligare att möta SAIK, men HV71 var ganska givna motståndare. De kommer bli en tuff, fart fylld och en helt underbart final-serie :D
Åter igen kommer Globen samt Hovet vara utsålt, biljetterna går som smör, ville köpa biljetter igår till den 3 final matchen hela aktiv sittplats var slutsåld. (Observera att biljetterna hade varit ute i ca 30 min) otroligt roligt att beskåda, fast jag blev snuvad på mina biljetter...
Avslutar mitt inlägg genom att citera en av gårdagens kommentatorer (glömt namnet):
"De lyktar guld i globen, de lyktar guld om Djurgården. Detta är Djurgårdens slutspel"
Redigerad kommentar