Efter the Rock introt förra säsongen så är jag osäker på vad som är den officiella introlåten den här säsongen. Någon som vet vilken låt som spelas som intro på Djurgårdens hemmamatcher? Är det "chase the sun" eller är det någon annan? Har sökt på youtube men jag hittar inget officiellt. Någon som vet något om detta? Länken under är det enda jag kan hitta...
difzi: done it allready :P de är fortfarande inte Barbara Streisand som alla tror så blir lite frustrerad xD och btw jävligt tråkigt att de bara dör ut
Jobbar som PV på Hovet alla hemmamatcher för DIF och funderar va fasiken en låt heter som spelas i pauserna. Den är relativt snabb typ technolåt och spelas ofta i samband med antingen före eller efter Barbara Streisand med XXXX. Skulle uppskatta om någon som är bevandrad i denna musikgenre kan svara på detta :)
Nu visar vi moralen och stöttar killarna till ett lika i derbysegrar! På torsdag åker jag till Stockholm och sjunger fram DIF till hemmaseger, hoppas även ni andra ställer upp och hejar fram DIF i Globen & Hovet denn veckan!
Ja, ett snabbt tillfrisknande hoppas vi på. En stor förlust på isen, helt ofattbart då han verkligen var på topp under SAIK matchen. Läskigt när det händer.
Det pågår en namninsamling, för att visa att vi stödjer och tänker på Nisse: se länk här:
rullis: Jag för min del önskar Ekman ett snabbt tillfrisknande och hoppas på att han blir återställd, en stroke är inget jag önskar någon även om det gäller en djurgårdare. Vi är alla människor.
Metal Guru: Jag busade till det en aning där vettu!
Bergarn: Det finns, har alltid funnits och kommer alltid att finnas en klick som gillar att använda hjärnorna när det kommer till de stora supporterskarorna som framförallt omger Sthlmslagen, men det är naturligtvis jävligt tråkigt att det ska behöva upprepas gång på gång.
Rej: Matcherna som finns på matchschemat kommer att spelas oavsett om man vinner eller förlorar. Bara att välja ut lämplig match och köpa biljetter. lycka till =)