Du Gone! Jag jublar när vi krossar Djurgården skansen if! Fan vad jag hatar Djurgården! E ej en goa gubbar support! Vi kommer att krossa er Imorgon"! ForZa frölunda!
Gone>> Djurgården behöver inte vinna i Göteborg, men dom var jävligt skakade igår. VF-spelarna skrattade ju bara åt dom när dom skulle fram efter matchen och tuffa sig inför nästa match. Frölunda vinner imån, lita på det du. Eftersom att dom vinner imån står det 3-0 efter tisdagens match av bara farten. När det väl är 3-0 har dif inte en chans. FRÖLUNDA VINNER MED FYRA RAKA!!!
carna: Du vet hur ett slutspel funkar va? Gör inte ner dig totalt för att ni vunnit _en_ match. Vinner ni tre till, då kan ni jubla, för då har ni gjort något bra. Du bör kanske tänka på att DIF inte behöver vinna i göteborg för att gå vidare...
Hahaha Vi Vann Forza frölunda! Ni stockholmare kunde inte ens göra mål på Petter som var kung i frölunda! Fan Vad gött vi vann! Eran målvakt va lite darrig när Timmy Pettersson sköt sönder eran målvakt! 2-0 Målet var oxå en tabbe! 3-0 Målet va oxå en tabbe! Forza frölunda! Vi vann! Ni kommer inte att vinna på söndag i alla fall! 3-0 Forza frölunda! Petter i Måler remma ramma vrålet!
Djurgårn e inte dåliga (dom e alla fall bättre än LHC).....jag tror dom har en bra chans i slutspelet, dom har ju spelat en del bra matcher på slutet av grundserien.
såklart att d.i.f. vinner över frölunda..och de andra lagen i slutspelet och ända fram till sm-guld kommer det att gå, och mästarna kommer att ta sitt 17 sm-guld
Det känns bra att DIF fick VF i kvarten eftersom dom vunnit alla matcher mot indianerna. Jag tror det inte hade spelat nån roll om Djurgår'n hade fått MIF i kvartsfinal, DIF skulle ha slagit ut dom. Jag hoppas o tror att DIF slår ut Frölunda (helst med 4-0 i matcher)
Fan vad jag hatar Djurgården! E ej en goa gubbar support!
Vi kommer att krossa er Imorgon"!
ForZa frölunda!