Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

Linkan

« · 93811 Till forumet

Sv: Linkan
asså,, kanske är lite sen med denna men är det verkligen bra om vi får robban nilsson?? är inte han lite för ung.. visst han platsade i leksand och är kanske en man för framtiden.. men jag tycker inte man ska sätta honom i A-laget än på några år.. vad tycker ni??
Kommentera

Tony K:

Nej vi har endast 3 liberos nu, Kronwall är halva.
Kommentera

Frasse99: Har fått för mig att vi har 4 liberos Ronnie P Micke M Niklas K samt Daniel F. Men Kronvall kan säkert spela halva också.
Tack för i dag / nice to meet you !
Kommentera

Tony K:

Libero samt en torped (beroende hur det går för Rafner,Eckerblom och/eller Robert Nilsson).
Eventuellt ytterliggare en halva om det nu blir så att Otto sticker men det får vänta på till månadsskiftet juli/augusti skulle jag tro.
Kommentera

Frasse99: Tack det låter bra, är det bara en libero vi behöver nu (Om Otto och Ekman stannar) ? Eller ???
Kommentera

Tony K:

Linkan är nog med all säkerhet tilltänk för en av platserna som halva. Med den spelstil han besitter så skulle han inte passa som torped. Du kan med all säkerhet räkna med att Linkan blir helt klar inom den närmaste veckan.
Kommentera

Linkan
Det här med att Linkan är på väg tillbaks har jag läst i aftonbladet samt på den här gästboken, hur pass sanna är ryktena ?
Jag tror faktiskt att han kan få en nytändning i DIF. Men ska han spela halva då ? eller nån slags spelande torped ?
Kommentera

« · 93811