Nej det är inget att satsa på skulle bli förvånad om han får hoppa in i nån match, han är siste man just nu.. rajamäki med sin klass sitter till och med han på bänken så det blir tufft för halvardsson...
GuldIndianen: Förra året var P. Ström i VF en sån spelare. Hade 10 utv min på hela säsongen. Men han har redan dragit på sig 4 iår så jag vet inte vad som hänt
berra: Jag tror han utan tvekan är en bra back som kommer få landslagspotential. Men om han är så väldigt bra att ha med i sitt dreamteam tror jag inte. Han är ju en väldigt fysisk spelare, och det kan innnbära många minuspoäng.
GuldIndianen: Ja faktum med att jag faktiskt har två frölundaiter i båda mina lag. Steen, Tolsa, Jens Karlsson är ju rena kapen... men mina lag domineras av FBkare...
Bergius: Oduya spelada i landslaget på försäsongen va? Hoppas han tar det lugnt, han när jäkligt billig iaf, måste ha kvar honom annars måste jag göra mig av med mina andra superspelare.. Fredrik Norrena är också en som antagligen kommer bli värdefull.
GuldIndianen: ja ibland tycker man att man har det perfekta laget men så byter man ut några spelare innan det startar satt nyss och gjorde om ett helt lag samt bytte några i dom övriga 7 lagen
berra: Precis så sant som du säger. Man hinner ändra sig flera gånger om dan innan laget verkligen är klart. Men så skall det ju vara också. Man skall aldrig känna sig helt säker. Det är det som är tjusningen med spelet.
Nej det är inget att satsa på skulle bli förvånad om han får hoppa in i nån match, han är siste man just nu.. rajamäki med sin klass sitter till och med han på bänken så det blir tufft för halvardsson...