1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

19008 inlägg · 1109 ämnen

AB Knätofs vs. FBK

« · 669862 Till forumet

Sv: AB Knätofs vs. FBK
mok:

ja det återstår att se vad det är för Kaliber på Kalla :)
Kommentera

Bengt:

Själv tippar jag en 4-2-seger åt de lilagula.

Det finns en massa förändringar i laguppställningen, dels med tanke på nyförvärven men även en hel del skador. Varken Jeppe eller Hålla deltar ikväll pga lättare skador. Dessutom är Prestberg sjuk, ersätter gör Bull i förstalinen.

Heino vaktar dessutom kassen, ett helt korrekt beslut enligt mig.

Preliminära laguppställningen ikväll:

Heino-Lindberg (Henriksson)

Hamr-Jonsson
Nordström-Jönsson-Olsson

Frögren-Alanko
Söderström-Johansson-Wallin

Sevc-Rhodin
Höglund-Patera-Eriksson

Erkgärds
Ledin-Micke Johansson-Kåberg
Kommentera

mattias - 74: Gäller att spela i rätt lag en bra spelare i ett lag kan ju bli kass i ett annat :)
Kommentera

mok:

ja men Kalla vann ju den interna P ligan i Kladno så han kan ju " inte " vara kass :)
Kommentera

mattias - 74: Jo för att vara lite elak är han just detta och har hört från många håll av kunniga personer att han är just en föredetting men sådanna kan blomstra ut igen, dock hans kompanjon sägs vara riktigt vass.
Kommentera

mok:

Nej tror inte det jag heller, han är väl en föredetting för att vara lite elak kanske. :)
Kommentera

mattias - 74: Patera kanske man inte skall förvänta sej under av direkt...
Kommentera

Bengt: Jag tippar seger till Färjestad med 3-2, blir nog svårt för tjeckerna att göra nån större skillnad i första matchen, tror på att det gamla gardet håller stången mot ett vilt leksand, det blir Jönssonligan som blir tungan på vågen ikväll.
Kommentera

Bengt:

Likaså Kalla.. Hoppas vi får se drömhockey av tjeckerna ;)
Kommentera

AB Knätofs vs. FBK
Man måste ju vara framåt och tippa seger med 4-1. Ska bli mycket intressant att se vad Patera kan uträtta med tanke på förutsättningarna.
Kommentera

« · 669862