Som en SSK'are så vill jag bara säga må bästa lag vinna. Vi kommer att få en tuff match mot er där vi hoppas att vi åtminstone får med oss en pinne. Men en seger mot er skulle ju självklart vara en suverän bedrift....
3 färska pinnar, kändes bra det...nu börjar segrarna staplas, ska vi satsa på 12 raka som förra säsongen?..nä, nu ska vi inte vara överoptimistiska men det ser onekligen bra ut. Chanser finns det ju gott om, även om det skulle kännas säkrare med bättre effektivitet....dessutom får vi inte glömma att Wally höll nollan för andra gången denna säsong, tycker han ser säkrare ut nu än vad de första matcherna han spela. Han fick visa sina fina snabba reflexer idag, o det är bra att ha ifall returer släpps.
2 riktigt spännande matcher väntar nu, båda där FBK är revanchsugna, därför tror jag på vinst i båda matcherna, närmast en 3-2-vinst borta mot TIK på torsdag.
Som en SSK'are så vill jag bara säga må bästa lag vinna. Vi kommer att få en tuff match mot er där vi hoppas att vi åtminstone får med oss en pinne. Men en seger mot er skulle ju självklart vara en suverän bedrift....