FredrikM: JASSÅ, så ni FBK.are går inte på matcherna när dom kostar runt 400:- men det gör vi Göteborgare, för vi vill banne mig se vårt lag, oavsätt PRIS,
liepins: Så ja.... lugna ned dig... Ang efterfrågan så verkar den vara större i Kd eftersom hallen varit i princip full hela säsongen... och visst... ni har en större hall, men det har funnits tomma stolar.... ungefär som i riksdagen... Dessutom så tycker jag 400 spänn är alldeles för mycket.... då stannar jag hellre hemma för det kommer väl dessutom bara vara "slipsnissar" som anser sig ha råd med detta....
FredrikM: Du är ute och cyklar. Läs på länktipset om vad som gäller på bortasektionen. 200 spänn kostar det för vuxen på sittplats. Alltså ingen större höjning för bortasupporters. Vad gäller våra dyra biljettepriser. Är det vad som krävs för oss för att hjälpa klubben komma på fötter igen ekonomiskt, så är jag sannerligen beredd att betala det!
Bry dig mer om att snacka hockey eller ta reda på fakta innan du börjar snacka skit!
FredrikM: Med den efterfrågan som finns i Göteborg så kan Frölunda i princip sätta vilka priser de vill på biljetter. 400 kronor är riktigt mycket pengar men som sagt vi betalar oavsett. Detta vill ingen missa.
Frölunda subventionerar Goa Gubbars biljetter. Tror de flesta lag i ES har subventionerade biljetter för sina egna supportrar.
frölundaindian: Tycker inte Frölunda är vidare varsamma mot sina fans... upp emot 400 spänn i biljettpriser?! ... Inte nog med det ni vill också att Färjestads-fansen ska betala 250 spänn när vi erbjuder platser för 100.... Tack och lov så är ju FBks förening så snälla och omtänksamma så dom ersätter wolfpack för frölundas höga biljett-priser... annat än vad man kan säga om VFs förening.. tycker lite synd om er Fröludna-fans...
FreddanVF: Krävs inte mycket för att överrösta er...det lyckades ju 100 timråsupportrar med. Och kom nu inte med nått medgångssnack om att VF spelade så dåligt då...
Och så lyckades man få tag på 5 biljetter till match 4 i Scandinavium , åker från Linköping ner till Göteborg för att heja fram vårat kära FBK , hoppas detta finalspel slutar väl med FBK ögon sätt.
DET ÄR RIKTIGA SUPPORTERS DET!!!