JJ säger i en intervju till webbredaktionen att han tycker att FBK är i en formsvacka nu. Vad tror ni? Han borde ju veta vad som händer, men en formsvacka för att man förlorat mot trean och fyran i tabellen???
Looben: Det är nog ingen större fara för er del. Är man van att vinna varenda match och stöter på två raka motgångar så blir det väl lite dämpat i omklädningsrummet och det är säkert det som åsyftas. Blir inte er svacka djupare än så här så kan ni börja fundera på hur miljonen ska spenderas redan nu.
Looben: nu, efter gårdagens förlust mot LIF kan man konstatera att vårt lilagula lag är i en formsvacka. Men vi utökade trots det serieledningen igår med en poäng då alla topplag förlorade (!) Förhoppningsvis tar grabbarna sig i kragen och visar publiken att de kan på torsdag och lördag då DIF och MIF gästar LLA.
Looben: Frågan är om man kan kalla det för formsvacka bara för att man "bara" lyckats med att bärga 2 poäng på 3 matcher . Det är ju endast en "riktig" förlust, men å andra sidan är man ju för tillfället Sveriges bästa lag och då har man ju förstås betydlligt högre krav på sitt lag ;) Bara att hoppa på att Mesta Mästarna vis sitt besök på lördag kan förlänga denna svit till 4 matcher
Jag är inte orolig på något sätt. Vi har ju minst sagt råd till ett atnal förluster då vi har 9 pinnar ner till närmsta lag och dessutom en match mindre spelad. Jag menar inte att Leksand är dåliga på något sätt men jag förväntar mig vinst mot ett Leksand i formsvacka då FBK är, precis som du säger, Sveriges bästa lag!
Looben: Jag tycker att Färjestad har hamnat i en liten formsvacka. Spelar väl ingen roll om man förlorar mot trean och fyran eller sexan och sjuan likfan har man förlorat.
Eltifoso: Nu måste ju krisen vara total i Karlstad efter att man återigen förlorat mot rivalen från huvudstaden och dessutom inkaserat sin 4:e "förlust" i rad ;)
Jajamensan nu går vi sorgklädda här alla invånare i värmland*S*
Fyra förluster vid full tid efter mer än hälften av grundserien är ju mer än man trodde.. positivt dock att inte DIF mäktat med att slå oss efter 60 minuters spel ännu trots 3 försök!
Vad tror ni?
Han borde ju veta vad som händer, men en formsvacka för att man förlorat mot trean och fyran i tabellen???