Har nyligen varit i kontakt med Saida och hon spådde att FBK kommer att ta minst 6 poäng på de kommande 3 matcherna.
De lag som står för motståndet är: Djurgården, Luleå och Modo.
Nu får det vara nog med dåliga bortförklaringar efter matherna. Jag köper inte "Vi somnade in i tredje" eller "Vi gjorde en skitmatch" eller varför inte en klycha som "Vi ställde in skriskorna på isen i första men glömde hjärtat i omklädningsrummet".
Nu är det dags att visa lite stolthet och bita ihop och kämpa i minst 60 min. Det är bara då det kan hända saker, de måste helt enkelt jobba hårdare än motståndarna.
janersa: Vi vann mot Brynäs för två dagar sen, men samtidigt så har vi torskat alla matcher mot HV och Modo så det är i princip omöjligt att veta hur det klommer att gå ikväll.
De lag som står för motståndet är:
Djurgården, Luleå och Modo.
Nu får det vara nog med dåliga bortförklaringar efter matherna. Jag köper inte "Vi somnade in i tredje" eller "Vi gjorde en skitmatch" eller varför inte en klycha som "Vi ställde in skriskorna på isen i första men glömde hjärtat i omklädningsrummet".
Nu är det dags att visa lite stolthet och bita ihop och kämpa i minst 60 min. Det är bara då det kan hända saker, de måste helt enkelt jobba hårdare än motståndarna.