liepins: Bönder finns det i Skåne och västergötland... i värmland är det skog som gäller... I gbg är det väl sailors... (hmmm) hur skall jag generalisera resten av Sverige...???
carina: Det kändes faktiskt ganska så ruttet att tappa den matchen på det sättet, men visst var det bra gjort av DIF så det är inte fel att gratulera till den vinsten. I regel så kommer ju sådana gratulationer i de sammanhang som man har haft diskussioner med DIF-supportrar i anslutning till den matchen. Men, men, bättre sent än aldrig så GRATTIS ;-)
BJ: Jag är inte på något sätt irriterad. Verkar det så? Jag bara försökte ge min syn på begreppet "bra förlorare".
Tror det var Lunkster som kom med ett skönt inlägg rörande detta, och att det skall göra ont att förlora. Att det är OK att bli sur. Jag håller med. Det är en sak att känna detta, det bör man göra annars är man ingen tävlingsmänniska. Däremot är det ju inte fel att trots detta säga grattis till sin motståndare. Nu gäller mitt inlägg inte just den senaste matchen mellan VF-FBK, utan ämnet som helhet.
Jag vet inte vad du ska kallas..nåt mellanting=)