1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

19005 inlägg · 1109 ämnen

Grattis

« · 250526 Till forumet

Grattis
Grattis alla FBKare här inne. Det känns hårt att förlora semi-finalen på en sådan match som idag när man lika gärna kunde ha vunnit. Fast det är klart, då måste man ju göra mål på givna chanser också
Är ju inte på något sätt en orättvis vinst för FBK då man faktiskt gör fler mål än DIF. Det är det som det går ut på sägs det. :-/

Grattis igen och lycka till i finalen. :-)
Kommentera

Sv: Grattis
carina: Jag vill bara instämma i det du säger. Det känns bra att en uppenbar Djurgårdare kan gå och gratulera motståndare på det fina sätt du gör. Jag är själv Södertälje supporter och jag har nog ganska lätt (fast det känns svårt) att gratulera den motståndare som slagit mitt lag....

Grattis till finalplatsen FBK......
Kommentera

Grattis till finalplatsen !
Efter 5 mycket jämna matcher där fyra gick till fjolårs mästarna så känns det just nu lite tungt. Men vi kommer igen nästa säsong och det skulle inte förvåna mig om vi stöter på varandra även i det slutspelet.
Bara hoppas på att ni nu också orkar besegra "sillstryparna" eller "uppstickarna" också då det känns som om detta var den "moralisla" finalen .

Återigen ett stort grattis gör ett väl genomfört slutspel så här långt.
Kommentera

Frasse99: Jo den matchserien ni spelade nu kanske kan kallas för som du säger den "moralisla" finalen.
Dock kan en final ej bli mer moralisk när 1'an och 2'an i serien möts, det är den enda riktiga MORALISKA finalen.
Kommentera

« · 250526